بخشدار زارچ:

بخش زارچ رشته های ورزشی را توسعه می دهد

بخشدار زارچ در مراسم تكريم و معارفه رئيس اداره ورزش و جوانان اين بخش گفت: بخش زارچ ظرفيت بالايي را براي توسعه رشته هاي ورزشي دارد.
کد خبر: ۷۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶ 12 August 2015
به گزارش تابناک یزد؛ به نقل از روابط عمومي فرمانداري يزد، مراسم تكريم و معارفه رئيس اداره ورزش و جوانان بخش زارچ با حضور بخشدار زارچ، معاون توسعه ورزش اداره كل ورزش و جوانان استان و مسئولين هيأت هاي ورزشي برگزار شد.

" امير صادقي مقدم " در اين جلسه با بيان اينكه توسعه ورزش يكی از راهكارهاي افزايش نشاط، سلامتي و پويايي جامعه است اظهار داشت: باید با یک برنامه ریزی منسجم، تلاش و همدلی مسئولين ذيربط ورزش را در بین افراد جامعه به ويژه نوجوانان و جوانان نهادينه سازيم.

بخشدار زارچ با اشاره به به پتانسیل مناسبت بخش زارچ براي توسعه رشته هاي ورزشي افزود: با توجه به سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده و تعامل و هماهنگی مسئولین شهرستان، بخش زارچ فرصت بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر در ورزش شهرستان و استان دارد.

وي اضافه كرد: کمبودهایی وجود دارد، که امیدواریم با تخصیص اعتبارات و حمایت مسئولین و خیرین مسائل و مشکلات بخش زارچ نیز مرتفع شود.
 
 صادقي مقدم " در پايان خاطرنشان ساخت: قطعاً با توسعه زیرساخت ها و برنامه ریزی خوب شاهد گسترش بیش از پیش رشته های مختلف ورزشی در این بخش و افتخارآفرینی جوانان زارچی در میادین مختلف خواهیم بود.

در اين مراسم معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: بخش زارچ پتانسیل و ظرفیت بالایی دارد که می توان با برنامه ریزی و تلاش در گسترش ورزش در این بخش گام برداشت.

" کارگر " افزود: عرصه ورزش در کشور اسلامی ما عرصه جوانمردی،اخلاق و انصاف است، ورزش به عنوان یک پدیده ی مفرح و پرنشاط می تواند از بسیاری معضلات و آسیبهای فرهنگی و اجتماعی جلوگیری کند.

وی اظهار داشت: تامین سلامتی و نشاط جامعه در گرو گسترش ورزش در بین آحاد مردم و جوانان است و این وظیفه ماست تا در تحقق این امر تلاش کنیم.

در پايان اين مراسم "حسن آتش افروز" به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان بخش زارچ معرفی و از زحمات "مهدی متوسل زاده" رئیس پیشین این اداره تجلیل به عمل آمد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار