جلسه هم انديشي با كميته امداد استان بوشهر

کد خبر: ۷۶۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 07 July 2019

جلسه هم اندیشی تعامل و رفع موانع تسهیلات حمایتی و تفاهم نامه هم افزایی صندوق با کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور مدیران و کارشناسان صندوق و کمیته امداد در سالن جلسات صندوق استان بوشهر برگزار گردید.
مرتضی شهبازی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر در حاشیه جلسه با کارکنان کمیته امداد استان بوشهر گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل مربوط به تسهیلات حمایتی روستایی و همچنین تفاهم نامه هم افزایی کشوری صندوق با کمیته امداد، تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و حمایتی به مددجویان کمیته امداد با نرخ سود 4 درصد پرداخت می شود.
وی بیان کرد: این تسهیلات اشتغال با سرانه اشتغال هر نفر 500،000،000 ریال در بخش حمایتی روستایی و سقف مبلغ 1،000،000،000 در بخش تفاهم نامه هم افزایی در سال گذشته پرداخت گردید که در سال جاری نیز این روند ادامه خواهد داشت.
ایشان افزود: اشتغال پایدار و خودکفایی از جمله هدف های مشترک صندوق و کمیته امداد در پرداخت تسهیلات است و از نظر اقتصادی باید طوری عمل کنیم که مدد جویان فقیرتر نشده و با حمایت از متقاضیان اشتغال و ارائه راهکارهای مناسب و افزایش درآمد، کمک حال هرچه بیشتر این قشر از جامعه باشیم.
شهبازی با اشاره به آمار پرداخت تسهیلات در این حوزه در سال 97 اظهار داشت: صندوق استان بوشهر در سال 97 در بخش تفاهم نامه هم افزایی بالغ بر 8 میلیارد ریال و در بخش حمایتی اشتغال روستایی نیز 129 فقره تسهیلات به مبلغ 61 میلیارد ریال پرداخت گردیده است که حمایت های دولت در این بخش قابل تقدیر است.
در این جلسه روسا و کارشناسان صندوق و کمیته امداد در خصوص موارد دستورالعمل و تفاهم نامه و موارد موردبحث طرفین به بحث و گفتگو پرداختند و در پایان با تفاهم کامل بر سر موارد موردبحث، در خصوص همکاری هرچه بهتر در آینده صحبت بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار