تکمیل بیمارستان لیکک از اولویتهای دانشگاه علوم پزشکی

کد خبر: ۷۶۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶ 15 July 2019
تکمیل بیمارستان شهر لیکک در اولویت برنامه های دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از صدا و سیما رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان در جلسه بررسی مشکلات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی و بیمارستان شهر لیکک گفت: امیدواریم پروژه ساخت بیمارستان شهر لیکک در بهمن ماه 98 به اتمام برسد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعتبار لازم جهت محوطه سازی بیمارستان لیکک تخصیص یافته و امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته بتوانیم تا خرداد ماه سال 99 بیمارستان را تجهیز و آماده بهره برداری کامل کنیم. 
وی با بیان اینکه یکی از اولویتهای دانشگاه علوم پزشکی استان بیمارستان شهر لیکک است، گفت: پیگیری و مکاتبات لازم جهت خرید و راه اندازی رادیولوژی دیجیتال در مرکز شبانه روزی لیکک را تا حصول نتیجه انجام خواهیم داد. 
یزدانپناه عنوان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان بهمئی که دسترسی مستقیم به شهرستانهای استان ندارد و بیماران اورژانسی به شهر بهبهان از توابع خوزستان اعزام می شوند نیاز ضروری است که تمامی دست اندرکاران اعم از مدیران شهرستانی و استانی و پیمانکار بسیج گردند تا هر چه سریعتر پروژه بیمارستان شهر لیکک به اتمام برسد و مردم این شهرستان از خدمات آن به نحو شایسته بهره مند شوند. 
وی خواستار پرهیز از هرگونه بحث سیاسی از همه و انتخابات در محیط این بیمارستان شد.
 
تکمیل بیمارستان لیکک از اولویتهای دانشگاه علوم پزشکی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار