روشن شدن تکلیف نیرو‌های فعال در عوارضی های قزوین

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین: تعدادی از این نیرو‌ها از طریق یک شرکت جذب و تعدادی هم در امور راهداری بکار گرفته شده اند.
کد خبر: ۷۶۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ 22 July 2019

روشن شدن تکلیف نیرو‌های فعال در عوارضی های قزوین

به گزارش تابناک قزوین، علی برجعلی زاده سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین  گفت: طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزاد راه‌ها یک طرح ملی است که از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته با هدف توسعه فناوری‌های نوین در حوزه حمل و نقل و سرعت بخشی، سهولت استفاده و ارتقای کیفیت برای شناسایی و وصول خودکار عوارض تردد در آزادراه‌های کشور آغاز شد و تا پایان شهریور ماه در کل کشور به اجرا در می‌آید.

برجعلیزاده افزود: بر اساس دستورات ابلاغی، نیرو‌های انسانی فعال درمحل های عوارضی قزوین پس از اجرای طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها تا کنون همه حقوق و مزایای خود را بطور کامل دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر طبق موافقت معاونت وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تعدادی از این نیرو‌ها از طریق شرکت سپندار (مجری و طرف قرارداد طرح) جذب و تعدادی هم از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در امور راهداری بکار گرفته شده اند که حقوق و مزایای آنان بر اساس شرایط جدید و بر اساس قوانین پرداخت دولتی خواهد بود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: افرادی که تمایل به ادامه همکاری با شرایط جدید را نداشته باشند برای آن‌ها مطابق مقررات خاتمه همکاری اعمال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار