معادن و واحدهای صنعتی آذربایجان‌غربی ملزم به رعایت معیارهای بهداشت شدند

سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تمام معادن و واحدهای صنعتی ملزم به رعایت فاکتورهای بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی بوده و مسوول بهداشت و ایمنی واحد باید در واحد حضور داشته باشد.
کد خبر: ۷۶۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 01 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد دهقان ، اظهار کرد: از این پس، تمام معادن و واحدهای صنعتی استان ملزم به رعایت فاکتورهای بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی شده و مسوول بهداشت و ایمنی واحد باید در واحد حضور داشته باشد.

وی همچنین ادامه داد: در حوزه معادن تمام معادنی که دارای بیش از 25 نفر نیروی کار هستند حضور مسوول بهداشت و ایمنی در ساعات کار سر معدن الزامی است.

سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: در خصوص واحدهای صنعتی هم واحدهایی که دارای نیروی کار بیش از 100 نفر هستند ملزم به رعایت فاکتورهای بهداشت،ایمنی،محیط زیست و انرژی هستند و واحدهای بالای 50 نفر نیروی کار هم باید از این ساز و کار تبعیت کنند.

وی تصریح کرد: مدیریت HSEE ابزاری است برای کنترل و بهبود عملکرد بهداشت، ایمنی، محیط کار و انرژی در کلیه برنامه‌های توسعه‌ای صنعتی و غیرصنعتی، در واقع این یک سیستم ادغام یافته و یکپارچه است که کلیه منابع انسانی و تجهیزاتی و مالی در حمایت از یکدیگر برای تامین سلامت و محیطی عاری از هر گونه حادثه و آسیب به کار گرفته می‌شوند.

دهقان تاکید کرد: نظر به اتفاقات و وقوع حوادث در واحدهای تولیدی، فوریت ساماندهی و مدیریت حوادث در واحدهای صنعتی و معدنی با شناسایی کانون های خطر در خطوط تولید نسبت به رفع عوامل خطر ساز با مهندسی ایمنی اقدامات مورد نیاز اعمال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار