استاندار به راه‌های روستایی بخش دیشموک توجه جدی کند

کد خبر: ۷۷۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ 16 August 2019
امام جمعه شهر دیشموک خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه ارتباطی برخی از روستاهای بخش دیشموک نامناسب است که باید به آن توجه جدی کنید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار کرد: اهل تقوا برای خدا کار می‌کنند و اگر در اعمال ما تقوا نباشد هیچ کدامش پذیرفته نیست زیرا اخلاص در عمل و تقوا انسان را به سوی کامل شدن بالا می برد.
وی افزود: گروه‌های جهادی با این اقدام می توانند الگوی مناسبی برای دیگران باشند و ما هم می توانیم با کم ترین بضاعت در این بخش خدمات رسانی داشته باشیم.
امام جمعه دیشموک با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به گروه های جهادی و بسیج سازندگی گفت: کار بسیج سازندگی و گروه های جهادی ارزشمند است و جهاد و خدمت رسانی وسیله8 دل کندن از منافع شخصی و جلب رضای خداوند است.
راوند از خدمات جهادی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از زحمات مدیرکل کمیته امداد استان و پزشکانی که در آجم خدمات رسانی کردند تقدیر و تشکر به عمل ورد.
خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به دیدار نماینده مردمی یمن با رهبر انقلاب گفت: ایران اسلامی الگویی برای کشورهای آزادی خواه و مردم یمن شده است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب وعده پیروزی ملت یمن را در برابر عربستان سعودی داده است و پیروز این مبارزه مردم یمن هستند که با عبور از این پیچ تاریخی مردم یمن حکومت اسلامی می‌توانند تشکیل دهند و این وعده ای بود که رهبری معظم به نماینده مردم یمن داده بود.
راوند در خصوص سخنان نماینده مردم یمن گفت: مواضع رهبری انقلاب را روحیه بخش و امتداد ولایت پیامبر دانستند و ملت یمن به رهبری انقلاب اسلامی اقتدا کرده است زیرا ملت ایران با اقتدا به ولایت فقیه می توانند خار چشم دشمنان شوند و پهباد آمریکایی و کشتی انگلیسی را سرنگون و توقیف کند.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به مبارزه دستگاه قضایی با مفسدین گفت: از جمله برنامه هایی که در کشور در حال انجام هست مبارزه با فساد و مفسدان است.
وی افزود: هاضمه نظام فساد پذیر نیست و فساد در هیچ کجا با اقدامات رئیس دستگاه قضا لانه نمی‌کند و جلوی مفسدان و اموال نامشروع برخی از مسئولین گرفته می شود.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به اعیاد پیش رو گفت: ولادت امام هادی(ع) در روز آتی خواهیم داشت که اول و آخر خیر اهل‌بیت پیامبر(ص) است که یادگار ایشان زیارت جامعه کبیره در مفاتیح الجنان است.
وی با اشاره به عید غدیر و مشخص شدن امیرالمومنین(ع) به جانشینی پیغمبر(ص) گفت: در روز عید غدیر نعمت ها بر مسلمانان اتمام و دین آنان کامل شد زیرا جانشینان پیغمبر(ص) که از نسل امام علی(ع) هستند برای همگان آشکار شدند.
وی افزود: در ارج و منزلت امیرالمومنین(ع) همین بس که علمای اهل سنت در مناقب امیرالمومنین کتاب های زیادی نوشتند و سخنان پیغمبر(ص) در خصوص آن امام همام را منتشر کردند.
راوند در همین زمینه گفت: بر همه ما واجب و ضروری است که مبلغ غدیر باشیم و می توانیم در روز عید با روزه گرفتن، لباس نو پوشیدن، شیرینی دادن، اطعام کردن و جشن گرفتن غدیر را معرفی کنیم.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به رحلت آمیر احمد تقوی گفت: حجت الاسلام تقوی اولین موسس حوزه علمیه شهر دهدشت به عنوان یکی از پیشگامان عرصه علم و دانش در منطقه بود که رحلت جانگداز ایشان را به عموم مردم کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می‌کنم.
وی با اشاره به اولین سفر کاری استاندار به بخش دیشموک گفت: برخی از روستاهای بخش دیشموک همچون روستاهای رودریش، آجم و سرگچ همچنان راه ارتباطی نامناسب دارند که در فصل سرما به کلی قطع می شود و امکان عبور و مرور در آن وجود ندارد که از استاندار و مسئولین خواهان توجه جدی به بخش دیشموک در خصوص راه های ارتباطی روستایی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار