هزار کتاب به روستاهای ری اهدا شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از اهدای یکهزار جلد کتاب از ابتدای امسال تاکنون به کتابخانه‌های روستایی و مناطق کمتر برخوردار جنوب پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۷۷۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 17 August 2019

به گزارش تابناک تهران، سید حسن صفوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این فعالیت‌های فرهنگی در راستای انعقاد تفاهم نامه بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با ۱۵ دهیاری انجام شده و طرفین برنامه‌های مختلفی برای ارتقای سطح مطالعه در روستاها برگزار کرده اند.

وی تصریح کرد: تاکنون با ۱۵ دهیاری شهرستان ری تفاهم نامه کتابخوانی منعقد شده است و تا پایان تابستان امسال تمامی روستاهای ری از این طرح بهره مند خواهند شد.

رییس اداره ارشاد ری عنوان کرد: برنامه‌های کتابخوانی زیادی در سطح این شهرستان در حال انجام است و در سال جاری، ری شاهد خیزش فرهنگ کتابخوانی خواهد بود تا عنوان پایتخت کتاب ایران به این شهرستان تعلق گیرد.

وی یادآور شد: راه اندازی کافه کتاب در روستای عماد آور، برگزاری نمایشگاه کتاب، استقرار کتابخانه اتوبوسی در روستای تقی آباد و تپه زنک و نامگذاری یک مدرسه به نام «یارمهربان» برای  ترویج کتابخوانی در روستاهای شهرستان ری انجام شده است.

صفوی افزود: برنامه‌های مختلف و ابتکارات زیادی در این حوزه انجام شده تا پایتخت کتاب ایران نصیب شهرستان ری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار