اسلام با جشن‌ها و شادی‌ها مخالف نیست

امام جمعه بادرود گفت: اسلام با برپایی جشن‌ها و شادی‌ها در راستای حفظ ارزش‌ها مخالف نیست.
کد خبر: ۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰ 24 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی عصر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بادرود با تاکید بر مخالف نبودن اسلام با جشن‌ها و شادی‌ها در راستای حفظ ارزش‌ها، به قرار گرفتن سال جدید در دو مناسبت فاطمیه نخست و دوم اشاره و اظهار کرد: امسال باید رنگ و بوی فاطمی خیلی بیشتر از گذشته بر جامعه ایران اسلامی و به ویژه در منطقه حاکم باشد.

وی بر همدلی و همکاری مردم و مسؤلان در راستای سیاست‌گذاری برای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به خصوص در ایام فاطمیه که با ایام عید تقارن پیدا کرده است، تاکید کرد.

امام جمعه بادرود تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب همه باید امر به معروف و نهی از منکر کنند، این یک مسئولیت شرعی، انقلابی و سیاسی است، مسئله امر به معروف مثل نماز یاد گرفتنی است و ما باید برویم مسائل آن را یاد بگیریم.

وی از شهرداری‌های بادرود و خالدآباد درخواست کرد در این ایام بنرهایی با محتوای احادیثی از حضرت زهرا (س) چاپ و در سطح شهر نصب کرده و همچنین اداره آموزش و پرورش بنرهایی با موضوع فاطمیه در سطح مدارس بخش نصب کند.

قاسمی خطاب به مسئولان اوقاف بادرود گفت: برنامه سال تحویل در محل امامزادگان آقاعلی عباس به نحوی اجرا شود که حرمت فاطمیه در آن حفظ و برنامه‌ها حال و هوای فاطمیه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار