انهدام باند سارقان منازل خالی از سكنه در طالقان

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی طالقان اعضای ۴ نفره باند سارقان منزل در این شهرستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۰۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 24 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ سیدصالح بذرگری گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از منازل خالی از سکنه در روستاهای این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ سیدصالح بذرگری افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد، سارقان در قالب یک باند ۴ نفره با پوشاندن صورت خود با شیوه تخریب و شکستن شیشه منازل خالی از سکنه وارد اماکن شده و اقدام به سرقت وسایل آن ها می کنند.

او گفت: کار آگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسايي همه اعضای باند و مخفیگاه آن ها در روستاهای "طالقان" شده و با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان طالقان افزود: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت در شهرستان "طالقان" بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات ماموران چاره ای جز اعتراف نیافته و به ۲۶فقره سرقت از منزل اعتراف کردند.

او با بیان اینکه 3 نفر از مالخران اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شده اند، گفت: تلاش برای شناسایی مال باختگان این پرونده سرقت ادامه دارد.
سرهنگ سیدصالح بذرگری افزود: نيروي انتظامي با قاطعيت با برهم زنندگان نظم و امنيت برخورد مي کند و از عموم شهروندان درخواست می کنم هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار