مشگین‌ بعد از سرعین پذیرای بیشترین گردشگران

فرماندار مشگین‌شهر گفت: ‌شهرستان مشگین‌شهر با داشتن جاذبه‌های طبیعی، ‌تاریخی و توریستی بی‌نظیر همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی بعد از سرعین بیشترین حضور گردشگران را شاهد است.
کد خبر: ۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲ 25 February 2015

فرماندار مشگین‌شهر گفت: ‌شهرستان مشگین‌شهر با داشتن جاذبه‌های طبیعی، ‌تاریخی و توریستی بی‌نظیر همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی بعد از سرعین بیشترین حضور گردشگران را شاهد است.

به گزارش ایرنا ابراهیم امامی در جلسه ستاد خدمات سفر در شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال و فرا رسیدن سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی برنامه‌ریزی‌ها باید به شکلی انجام شود تا امکان پذیرایی و استقبال خوب از گردشگران و مسافران فراهم آمده و بتوانیم یک وضعیت متفاوتی را در این عرصه شاهد و ناظر باشیم.

وی به هماهنگی‌ها برای حضور گرم و استقبال خوب گردشگران از جاذبه‌های تاریخی،‌ گردشگری و طبیعی این شهرستان اشاره کرد و گفت:‌ در کنار نوسازی و مناسب‌سازی آب‌های گرم،‌ مکان‌های طبیعی، تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها، موزه‌ها و آثار و ابنیه‌های تاریخی باید سعی کنیم تا با راه‌اندازی تورهای گردشگری در این ایام هم امکان ماندگاری مسافران و گردشگران را ارتقا داده و هم زمینه رضایتمندی آنها فراهم آید.

فرماندار مشگین‌شهر افزود: شهرستان مشگین‌شهر با داشتن تنوع آثار و ابنیه‌های تاریخی و طبیعی بعد از سرعین به عنوان قطب گردشگری کشور، دومین منطقه است که پذیرای بیشترین مسافران در ایام نوروز است و همه باید فعالیتشان را مضاعف کنند تا امکان حضور گردشگران و مسافران بیشمار در این منطقه فراهم آید.

امامی از صاحبان هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، میهمان‌پذیرها، مراکز اقامتی، پذیرایی و گردشگرپذیر خواست تا در فرصت باقی مانده به گونه‌ای آماده‌سازی کارها را انجام داده و برنامه‌ریزی کنند تا با کمترین مشکل و آسیب زمینه حرکتی خوب و مفید در این زمینه فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: علاوه بر فعالیت این مجموعه‌ها شهرداری مشگین‌شهر و شهرهای همجوار نیز باید در آستانه سال نو در طرح استقبال از بهار به رفت و روب شهری و زیباسازی و تنظیف عمومی بپردازند تا سیمای شهری و مناطق پرجاذبه حضور گردشگران خود ایجاد جذابیت بیشتری را برای فعالیت‌های مثبت و سازنده در این زمینه داشته باشند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر خواستار فعال شدن مجموعه‌های راهنمای گردشگران و ارائه نقشه و بروشورهای تبلیغاتی‌ مجموعه هلال احمر، اورژانس و دیگر نهادها برای انجام خدمات مطلوب‌تر برای گردشگران شد

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار