علی‌اصغر مجد:

۱۱۶ پروژه عمرانی و اقتصادی دامغان طی دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش تابناک سمنان: علی‌اصغر مجد فرماندار دامغان از آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه در دامغان طی دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ۱۱۶ پروژه عمرانی و اقتصادی طی دهه فجر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۱۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 01 February 2020

Image result for علی اصغر مجد تابناک سمنان"

فرماندار دامغان مجد صبح شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسب دهه فجر به میزبانی فرمانداری دامغان بابیان اینکه ۱۱۶ پروژه عمرانی و اقتصادی، آموزشی و بهداشت و درمان طی دهه فجر در شهرستان افتتاح می‌شود، ابراز داشت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۷۴۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بابیان اینکه هشت پروژه اقتصادی نیز با اعتبار ۲۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید، ابراز داشت: با حضور مقامات استانی و شهرستانی عملیات اجرایی ۱۰ پروژه نیز با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال آغاز می‌شود.

علی‌اصغر مجد بابیان اینکه از تعداد طرح‌های قابل افتتاح برای شهرستان دامغان ۱۰۸ طرح عمرانی خواهد بود، افزود: این طرح‌ها بااعتباری معادل ۵۲۷ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال افتتاح می‌شوند.

مجد بابیان اینکه پروژه‌های اقتصادی شامل ادارات صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی است، تصریح کرد: پروژه‌های قابل افتتاح نیز مربوط به شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی، عشایری، راه و شهرسازی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، منابع طبیعی، تجهیز و نوسازی مدارس، مخابرات، شهرداری‌های دیباج، امیریه و کلاته می‌شود.

وی همچنین بابیان اینکه دهه فجر مرهون امام راحل و خون پاک شهدا است و امروز باید قدردان آن‌ها باشیم، افزود: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب گذشت که برای ما حیات طیبه و در پرتو نظام مقدس را رقم و به ارمغان آورد لذا در این برهه انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی خدمات صورت گرفته را اطلاع‌رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار