استاندار ایلام:

اجرای کامل طرح غربالگری و تست کرونا در ورودی های ایلام بیشتر شود

استالندار ایلام بر کنترل مبادی ورودی استان تاکید کرد و گفت: همه مبادی ورودی استان باید به شدت کنترل شود و با اجرای کامل طرح غربالگری و تست کرونا، افراد مشکوک و دارای علائم را بدون هیچ ملاحظه‌ای ۱۴ روز قرنطینه کنند.
کد خبر: ۸۳۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 10 March 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی گفت: هر تصمیمی در بحث بیماری کرونا برای اجرا بایست مصوبه ستاد استانی را داشته باشد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های ذیربط دقت داشته باشند که تصمیمات اتخاذ شده در بحث کرونا نبایست با ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای عالی امنیت ملی در تضاد باشد.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر همسان سازی و وحدت رویه در امور مربوط به بیماری کرونا، اظهار داشت: اگر بین تصمیمات ستاد استانی، ملی و شورای عالی امنیت ملی اختلاف باشد اولویت با شورای عالی امنیت ملی و ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

استاندار ایلام در ادامه با دوری از جزیره‌ای عمل کردن ستاد، گفت: هر تصمیمی در ارتباط با کرونا بایست در ستاد استانی تصویب شود و بعد همه دستگاه‌ها و مردم بایست این مصوبه را رعایت و اجرایی نمایند.

سلیمانی دشتکی در ادامه معاون سیاسی و امنیتی استانداری را مامور نظارت بر حسن اجرای مصوبات کرد و گفت: کمیته نظارت بر اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا ذیل این ستاد تحت نظر معاونت سیاسی و امنیتی استانداری تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این راستا همه دستگاه‌ها موظف هستند گزارش کمی و کیفی اجرای مصوبات را به این کمیته بفرستند و پس از جمع بندی این گزارش به ستاد استانی ارائه شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار