نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی:

شرکت توسعه نیشکر ظرفیتی برای امنیت و توسعه پایدار خوزستان است

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ظرفیتی برای امنیت و توسعه پایدار خوزستان است.
کد خبر: ۸۳۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳ 13 March 2020

حجت الاسلام ناصری نژاد سه شنبه ۱۳ اسفند ماه ۹۸ در بازدید از کشت و صنعت های نیشکر حکیم فارابی و سلمان فارسی با بیان این مطلب، اظهار داشت: شرکت توسعه نیشکر در سه حوزه تولید، اشتغال و عمل به مسئولیت های اجتماعی دستاوردهای قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به رونق تولید داخلی برای عبور از تحریم ها، افزود: کشاورزی تنها فعالیتی است که ما را در برابر هجمه های دشمن حفظ می کند و با تولید و درآمدزایی سبب ارتقای اقتصادی کشور می شود و مقاومت ما را افزایش می دهد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در حال حاضر حدود ٢٠ هزار نفر به صورت مستقیم در صنعت توسعه نیشکر اشتغال دارند و معیشت حدود ١٠٠ هزار خوزستانی به این صنعت بزرگ وابسته است.

ناصری نژاد با تقدیر از عملکرد مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در رونق تولید و اشتغال در منطقه، گفت: این شرکت در تولید شکر و همچنین صنایع جانبی همچون الکل، خمیرمایه، ام دی اف و … گام های مهمی در راستای خودکفایی کشور برداشته است.

وی بیان داشت: اشتغال نیروهای بومی و عمل به مسئولیت های اجتماعی و توجه به مناطق پیرامونی از دیگر مواردی است که شرکت توسعه نیشکر در آنها موفق عمل کرده است.

نماینده مردم شادگان با بیان اینکه کشت و صنعت های نیشکر رویه خود را اصلاح کرده و در این دوره حرکت رو به رشدی دارند، تصریح کرد: از مدیریت شرکت توسعه نیشکر به دلیل همراهی سازنده برای توسعه استان و تلاش برای جبران خسارت های ناشی از سیل و خشکسالی قدردانی می کنم.

ناصری نژاد ادامه داد: به مزارع نیشکر در سیلاب فروردین ماه سال جاری خسارات فراوانی وارد شد که با تلاش مجموعه نیشکر و تمهیدات و اقدامات انجام شده از سوی مدیریت این شرکت، بخشی از خسارت ها جبران شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار