حجت الاسلام اسماعیل تدینی خبرداد:

نام نویسی مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف سمنان به صورت اینترنتی آغاز شد

به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف استان سمنان، از آغاز مهلت نام نویسی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در سطح استان خبر داد و گفت: ثبت نام این دوره به صورت اینترنتی خواهد بود.
کد خبر: ۸۴۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ 22 April 2020

آغاز مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف با ۲۱۰ شرکت کننده در سمنان ...

مدیر کل اوقاف استان سمنان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه همزمان با ظهر چهارشنبه و به میزبانی اوقاف سمنان ضمن بیان اینکه ثبت نام چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شده است، بیان کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.my.oghaf.ir از ششم اردیبهشت تا ۱۶ خرداد ثبت نام کنند.

وی گفت: علاقمندان به حضور در این رقابت تا شانزدهم خرداد ماه باید حتماً با در نظر داشتن اطلاعات شخصی و شناسایی کامل به سایت مسابقات مراجعه کنند تا مانند سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور قرآن دوستان استان سمنان و افتخار آفرینی در این مسابقات باشیم.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ پنج، ۱۰ و ۲۰ جز و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی و تفسیر عمومی قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

تدینی با بیان اینکه مسابقات قرآنی در کنار اشاعه و ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی قرآنی، در حقیقت سبب می‌شوند تا جامعه نیز از برکت قرآن و عطر دل انگیز آن بهره‌مند شود، ابراز کرد: مسابقات قرآن اوقاف یکی از مهمترین رویدادهای قرآن در سطح کشور محسوب می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار