مازندران در تامین کالاهای اساسی کمبودی ندارد

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان و افزایش مصرف برخی اقلام اساسی گفت : با تمهیدات و اقدامات‌انجام شده در استان برای تامین کالاهای اساسی مردم با کمبودی مواجه نخواهند شد .
کد خبر: ۸۴۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ 25 April 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران حسینقلی قوانلو مازندران افزود : با هماهنگی های انجام شده کالاهایی نظیر گوشت ، مرغ ، برنج ، شکر ، روغن و خرما به مازندران اختصاص داده شد که میزان کالاهای اختصاصی قابل توجه است .

وی ادامه داد : با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته خانوارها با هیچ کمبودی در تامین این اقلام مواجه نخواهند بود و ذخایر انبارهای استان در بهترین‌شرایط است .

رییس سازمان صنعت مازندران گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۴۱ هزار و ۵۲۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شد .

وی ادامه داد : در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به ایام تعطیلات نوروز، این سازمان طرح ویژه نظارتی در سراسر استان اجرا کرد که از این تعداد بازرسی یکهزار و ۲۹۹ پرونده تشکیل شد .

به گفته قوانلو ۲ هزار و ۲۸۹ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم رعایت قوانین نظام صنفی مازندران پلمپ شد .

وی از شهروندان مازندرانی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار