برگزاری جشنواره شعروداستان زنگ حماسه

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: جشنواره شعر و داستان زنگ حماسه در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 30 August 2015
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: جشنواره شعر و داستان زنگ حماسه در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛رسول کرمی اظهار کرد: نخستین دوره جشنواره شعر و داستان زنگ حماسه سازمان بسیج هنرمندان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در همدان برگزار می‎شود.

وی گفت: این جشنواره در سه رده سنی کودکان 7 تا 12 سال، نوجوانان 13 تا 17 سال و بزرگسالان و در قالب شعر کودک و نوجوان، داستان کوتاه و داستانک خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان افزود: موضوعات این جشنواره در سه بخش دفاع مقدس (شهدای نوجوان، شهدای غواص، خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و...)، کودکان مظلوم غزه و یمن و امامت و ولایت (امام علی (ع)، عید غدیر) است.

وی با اشاره به نحوه ارسال آثار به جشنواره شعر و داستان زنگ حماسه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به صورت حضوری به دفاتر کانون‌های بسیج هنرمندان و یا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان محل سکونت خود تحویل داده و یا به آدرسanjomanha.hamedanbasij@yahoo.com ارسال کنند.

کرمی با تاکید بر اینکه مهلت ارسال آثار 25 شهریورماه جاری خواهد بود افزود: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر با سه اثر در هر رشته در این جشنواره حضور داشته باشد.

وی تصریح کرد: علاوه بر اینکه درج مشخصات صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نشانی کامل پستی، تلفن همراه و ثابت الزامی است، باید آثار به صورت تایپ شده و با فونت نازنین و سایز 14 ارسال شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار