تصفیه نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب فاضلاب در خوی

اصغر نژاد معاون بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب خوی گفت : در راستای سالم‌سازی، حفظ محیط زیست شهری و افزایش بهداشت عمومی جامعه نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب فاضلاب در سه ماهه اول جمع‌آوری و تصفیه شده است .
کد خبر: ۸۶۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 01 July 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
ابراهیم اصغرنژاد معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : در راستای سالم‌سازی، حفظ محیط زیست شهری و افزایش بهداشت عمومی جامعه نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب فاضلاب در سه ماهه اول جمع‌آوری و تصفیه شده است

وی افزود : نگهداری از تاسیسات مربوط به تامین و توزیع آب و دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات رااز برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی عنوان کرد.
اصغرنژاد با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب در شهرستان و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود؛ بر این اساس شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌ خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استانداردهای زیست ‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.

اصغر نژاد با اشاره به عملکرد شرکت در زمینه تصفیه فاصلاب در سه ماه نخست سال‌جاری گفت: این شرکت در این مدت نیز نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب فاضلاب تولید شده را جمع‌آوری و توسط تصفیه‌خانه فاضلاب شهر خوی ،تصفیه کرده است.

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی با اشاره به لایروبی و شستشوی شبکه فاضلاب افزود: در سه ماهه نخست سالجاری بیش از ۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب را شستشو و لایروبی شده است .

وی با اشاره به سم پاشی بیش از ۳ هزار و ۲۱۶ فقره منهول فاضلاب در همین مدت افزود: در طول سه ماه نخست سال‌جاری بیش از ۳ هزار و ۲۱۶ فقره از منهول‌های موجود را پاک‌سازی شده است.
وی با اشاره به درصد بهره‌مندی جمعیت شهر خوی از سامانه فاضلاب شهری گفت: در حال حاضر ۶۴ درصد از جمعیت شهر خوی از پوشش تاسیسات جمع‌آوری و دفع فاضلاب برخوردار بوده که این رقم بالاتر متوسط استانی است .
ابراهیم اصغرنژاد در پایان به تعداد مشترکان فاضلاب اشاره کرد و افزود: با واگذاری ۴۱۶ فقره انشعاب فاضلاب در سه ماه نخست سال‌جاری تعداد مشترکان فاضلاب به بیش از ۴۲ هزار فقره رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار