روح الله متفکر آزاد :

قطعی آب در تبریز عادلانه نیست

روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نمایندگان مجلس در رفع مشکلات تبریز همدل هستند.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 26 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، وی با بیان اینکه موضوع انتقال آب از ارس به تبریز که از سال ۹۲ متوقف شده است گفت: اگر پروژه ادامه می‌یافت اکنون شاهد اتمام پروژه بودیم و با مشکل کمبود آب مواجه نبودیم که نبود تفکر استراتژیک در برخی مدیران عامل این مشکل است.

متفکر آزاد ادامه داد: عدالت توزیع آب در تبریز رعایت نمی‌شود البته اکنون اقداماتی در این زمینه انجام شده ولی مردم هنوز گلایه مند هستند.
نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه مخزن بالانس ارتفاعی آب در تبریز با کمبود مواجه است گفت: مجموعه دولت و شهرداری و شورای شهر باید اقداماتی انجام دهند تا شاهد عدالت در قطعی آب تبریز باشیم.
وی تاکید کرد: مشکلات موجود نافی نبود مدیریت استراتژیک در مدیران نیست. ۲۰ سال بعد مدیران فعلی باید پاسخگو باشند چراکه تصمیمات امروز ما آینده را رقم خواهد زد و باید در این خصوص پاسخگو باشیم.
متفکر آزاد اضافه کرد: رینگ پیرامونی تبریز و بالانس ارتفاعی آب را در تبریز باید رقم‌بزنیم تا در شرایط فعلی برخی مشکلات رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار