فعالیت ۱۲ گروه خط گرم برای تعمیرات شبکه های مختلف

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: ۱۲گروه خط گرم برای تعمیرات شبکه های مختلف برق بدون اعمال خاموشی در این استان فعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 27 July 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس محمدمرادی افزود: کاهش یا حذف قطعی برق رویکرد سرویس خط گرم است که تمامی خدمات و تعمیرات شبکه در شرایط برق دار را شامل می شود.
وی یادآورشد: با انجام دو مانور تعمیرات خط گرم با هدف استفاده بهینه از ظرفیت گروه های موجود استان در شهرستان های فراهان و محلات، ۱۰۵ مگاوات ساعت از انرژی توزیع نشده در ۳روز کاری جلوگیری به عمل آمده است.
مهندس مرادی ،تعویض ۲۶۹۳دستگاه انواع برقگیر و کات اوت فیوز ،اصلاح ۱۹۲۱۴جمپر،تعویض ۸۸۷۵انواع مقره ،نصب و برکناری ۴۰۰پایه را از مهمترین فعالیت انجام شده در حوزه تعمیرات توسط گروه های خط گرم طی سه ماه نخست سال جاری اعلام کرد.
وی ادامه داد : همچنین در سال جاری باپایش ۲۰فیدر در کل استان توسط دوربین کرونا و شناسایی ۴۴۵ عیب عایقی توسط این تجهیز که با شناسایی و رفع به موقع این عیوب حدود ۱.۵ مگاوات ساعت از هدر رفت انرژی توزیع نشده جلوگیری شده است.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان مرکزی ،تعمیر ۵۰دستگاه ترانسفوماتور و تعمیر ۱دستگاه سکسیونر و یک دستگاه ریکلوزر،تعمیر۹۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی ،تعمیر ۲۰۰کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی ،تعمیر۲۶۵پست هوایی و زمینی،تعمیر ۱۶هزار و۷۵۰ پایه روشنایی معابر را از دیگر فعالیت های انجام شده در سال جاری برشمرد.
وی طراحی و ساخت تجهیزات مورد نیاز مدیریت بحران از قبیل، برج نوری سیار با استفاده از بازسازی جرثقیل اسقاط به منظور صرفه جویی اقتصادی وخریداری ۱۱ دستگاه موتور برق ۷ کیلووات و توزیع آن در مدیریت توزیع برق شهرستان ها به منظور تأمین برق اضطراری را از دیگر اقدامات صورت گرفته این شرکت اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار