ایرج صفایی در گفتگو با تابناک:

برگزاری کارگاه آموزشی برای اعضای شرکت های تعاونی تولید استان کرمانشاه

مدیر کل تعاون روستایی استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزشی برای اعضای شرکتهای تعاونی تولید استان کرمانشاه خبر داد
کد خبر: ۸۹۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 12 September 2020

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:دو دوره کارگاه آموزشی تحت عنوان آشنایی با نحوه مدیریت مشارکتی آب در شرکتهای تعاونی تولید و آشنایی با اساسنامه و قوانین و مقررات شرکتهای تعاونی تولید استان کرمانشاه در روزهای ۱۷ و ۱۸ شهریور ۹۹ در سالن جلسات مجری طرح در شهرستان سرپل ذهاب و گیلانغرب برگزار شد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: مهندس جلیلوند مدیر پروژه تحت آبیاری و زه کشی غرب و شمال غرب کشور مدرس این دوره ها بود که حسب هماهنگی و برنامه‌ریزی به عمل آمده قبلی و با حضور مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکتهای تعاونی تولید شهرستان های مناطق گرمسیری استان نظیر شهرستان های گیلانغرب ، سرپل ذهاب ، ثلاث باباجانی و قصر شیرین صورت گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی آشنایی با مسائل مالی شرکت ، آشنایی با نحوه ارتباط مدیران عامل شرکت‌ها با واحدهای آب بران تحت پوشش شبکه خود ، آشنایی فراگیران با مجموعه قوانین و ضوابط جاری شرکتهای تعاونی تولید ، برگزاری مجامع و مسائل حقوقی تشکل ها مد نظر بوده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی لازم در راستای ارتقاء سطح علمی و فنی اعضای شرکتهای تعاونی تولید استان با برگزاری دوره های مختلف و تکمیلی در زمینه قوانین و مقررات و مهارتهای مورد نیاز صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار