اسلامی خبر داد؛

فرودگاه شاهرود آماده پرواز خارجی/پیگیری استقرار راهداری در شاهرود

مهر: وزیر راه با بیان اینکه فرودگاه بین المللی شاهرود آماده پروازهای خارجی است، گفت: در صورت استقبال مردمی، می‌توانیم شاهد تداوم پروازها باشیم.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ 14 January 2021
فرودگاه شاهرود آماده پرواز خارجی/پیگیری استقرار راهداری در شاهرود

 

به گزارش تابناک سمنان محمد اسلامی شامگاه پنج شنبه در خاتمه سفر دو روزه خود به استان سمنان و در جمع خبرنگاران شاهرودی به میزبانی فرودگاه بین‌المللی شهدای این شهرستان ضمن بیان اینکه این فرودگاه خوشبختانه دارای مرز هوایی است و مشکلی برای تداوم پروازهای خارجی ندارد، بیان کرد: نیاز است تا مردم از پروازها استقبال کنند تا ایرلاین‌ها نیز پروازهای متعدد و مداومی را از این فرودگاه برقرار کنند.

وی همچنین با بیان اینکه سه پروژه شاهرود- طرود، جیلان- میامی و شاهرود- آزادشهر به واسطه ارتباط دادن شمال به جنوب و شرق به مرکز کشور در زمره طرح‌های اهمیت‌دار است که پیگیر مصوبات و اعتبارات آن هستیم و امیدواریم به زودی شاهد تکمیل طرح‌ها باشیم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره بازدید خود از مرکز بهسازی ادوات لازم برای راهسازی شرق استان سمنان، گفت: ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات اداره راه و شهرسازی در چهار نوبت از ابتدای سال تاکنون بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

اسلامی در پاسخ به سوالی با موضوع استقرار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شرق استان سمنان، گفت: موضوعات مرتبط با ادارات کل راه و شهرسازی استان سمنان در واقع مصوبه شورای عالی اداری را دارد.

وی افزود: معاونان وزارت راه در سفرهایی که به شاهرود داشتند قول پیگیری‌های مرتبط استقرار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شرق استان سمنان را داده‌اند اما در این امر تنها وزارت راه تصمیم گیر نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار