امروز جمهوری اسلامی قدرت منطقه است

نماینده مرودشت اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است و زیر سلطه هیچ کشور استکباری قرار ندارد. ان شاءالله بتوانیم این مسیر را با قدرت بیشتری ادامه داده و از سوی دیگر کاستی هایی را که در بخش اقتصادی وجود دارد جبران کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 06 February 2021
به گزارش تابناک فارس: جلال رشیدی کوچی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته، بیان کرد: از نظر من مهم ترین دستاوردی که انقلاب اسلامی برای ما داشت این بود که ما از یک برده بله قربان گوی حلقه به گوش رهایی پیدا کردیم و امروز تبدیل به یک قدرتی شدیم که تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده و برای خودمان احترامی را خریدیم که قبل از انقلاب آن را نداشتیم.
 
نماینده مردم مرودشت در مجلس تصریح کرد: من مطمئن هستم با نگاه به داخل و توانمندی های داخلی همان طوری که در بعد نظامی به اقتدار رسیدیم و در بعد فرهنگی توانستیم فرهنگ خود را به جهان معرفی کنیم، در بعد اقتصادی نیز با نگاه به داخل و تکیه به ظرفیت های داخلی می توانیم به قدرت برسیم و توانمند شویم.
 
وی در ادامه تاکید کرد: تاثیرگذارترین افراد در طول تاریخ انقلاب در گام نخست حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری هستند اما بعد این دو بزرگوار، این مردم هستند که صاحبان اصلی انقلاب بوده و تاثیرگذارترین افراد همین مردم بودند که همیشه با تمام کمبود و نقص ها پای انقلاب ماندند و حساب انقلاب را از حساب مسئولانی که آنطور که باید و شاید به مردم خدمت نکردند، جدا کردند. تاثیرگذارترین فرد در طول تاریخ انقلاب اسلامی مردم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار