پنج تصادف در فارس 3 کشته و 38 زخمی بر جای گذاشت

معاون اورژانس استان فارس گفت: تصادفات رانندگی در کمتر از ۱۲ ساعت در محورهای مواصلاتی استان فارس ۳ کشته و ۳۸ مصدوم در پی داشت.
کد خبر: ۹۴۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 19 February 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: بهناز رستگارفر از وقوع 5 سانحه رانندگی در جاده‌های فارس خبر داد و اظهار داشت: در حادثه نخست که بر اثر تصادف پیکان وانت و پژو در محور کازرون - بوشهر (تونل پیسا) رخ داد 8 تن زخمی شدند که همگی پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه به بیمارستان ولی عصر ممسنی منتقل شدند.

وی از واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 در جاده محور مهر- فیروزآباد پل دولت آباد خبر داد و افزود: در این سانحه رانندگی 5 تن مجروح و همگی به بیمارستان توحید جم اعزام شدند.

رستگارفر ادامه داد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودور سواری پژو 405 و کامیون ایسوزو در محور داراب – فورگ 3 تن در دم جان باختند و یک نفر راهی بیمارستان شد.

 


معاون اورژانس استان فارس با بیان اینکه در تصادف زنجیره‌ای بین چندین دستگاه خودرو 405، پژو آردی، پراید، سمند، پیکان وانت و نیسان در جاده زرقان-جاده ترک‌آباد 14 تن مصدوم شدند، تصریح کرد: یک مصدوم به صورت سرپایی در محل درمان و 13 مجروح دیگر به مراکز درمانی فارس انتقال یافتند.

وی ادامه داد: همچنین در سانحه ترافیکی دیگر در محور بیضا-نرسیده به سه راهی ملوسجان بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو سواری پژو 405 و پارس 5 تن زخمی شدند که همگی به بیمارستان بیضا اعزام شدند.

معاون حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس با اشاره به اینکه علت این سوانح رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، گفت: برای امدادرسانی به مجروحان این سوانح رانندگی در فارس 13 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار