برنامه ریزی ماکو برای نوروز

کد خبر: ۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷ 02 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از تسنیم،جواد اسماعیل‌زاده معاون گردشگری منطقه آزاد ماکودر جلسه ستاد تسهیلات نوروزی منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: برای جذب حداکثری گردشگر و میهمانان نوروزی به منطقه آزاد 30 برنامه شاخص فرهنگی و هنری با همکاری ادارات و ارگان‌های مستقر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از بهار مهمترین این برنامه‌ها است افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد ماکو از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه اجرا می‌شود.

اسماعیل‌زاده با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و تعطیلات نوروز گفت: همزمان با این ایام تجمع بزرگ فاطمیون منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود و در این مراسم از قاریان برتر و مداحان منطقه آزاد ماکو نیز تجلیل می‌شود.

وی تورگردانی رایگان برای مناطق دیدنی منطقه، استفاده از برگ تبریک به جای جریمه رانندگان در تخلفات جزئی توسط پلیس راه و راهنمائی و رانندگی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، نمایشگاه اشیاء قدیمی و کلاسیک، غذاهای محلی، برپائی سفره‌های هفت سین، بازیهای بومی و محلی، تئاتر خیابانی، مسابقه اتومبیل رانی خانوادگی و برپایی کنسرت موسیقی را ازدیگر برنامه‌های شاخص سازمان منطقه آزاد ماکو در ایام نوروز برای میهمانان و گردشگران اعلام کرد.

علی بیننده مدیر سفرهای نوروزی سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این جلسه از تعریف منطقه آزاد ماکو به عنوان مقصد گردشگری گفت: برای این کار هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و لازم است تمام دستگاه‌ها و نهادها مستقر در منطقه در این ارتباط به وظیفه خود عمل نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار