همدان و بسیاری از نقاط کشور در وضعیت قرمز کرونایی

محمد علی محمدی کفت: محدودیت‌های طرح هوشمند مدیریت کرونا متناسب با وضعیت قرمز از امروز به مدت دو هفته در همدان بع اجرا در می‌آید و در صورت عدم تغییر وضعیت استمرار خواهد یافت.
کد خبر: ۹۵۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 07 April 2021

فرماندار همدان افزود:  ورود و خروج خودرو‌ها با پلاک‌های غیر بومی به شهرستان همدان ممنوع و خودرو‌های متخلف اعمال قانون می‌شوند.

به گزارش تابناک همدان، وی خاطر نشان کرد: گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ در این مدت تعطیل و صرفا مشاغل ضروری گروه یک اجازه فعالیت دارند.

وی تاکید کرد: فعالیت بازار‌های روز، بساط گستران و دست فروشان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

فرماندار همدان خاطر نشان کرد:  فعالیت ادارات ضروری با حضور حداکثر یک سوم کارکنان و سایر دستگاه‌ها با حضور یک دوم کارکنان مجاز است ضمنا کلیه ماموریت‌ها و جلسات غیر ضروری لغو می‌گردد. 

محمدی گفت: جلسات ضروری ادارات صرفا با رعایت الزامات حداکثر با حضور ۱۵ نفر مجاز است.

وی گفت: ماز‌های جمعه و جماعت، مراسم مذهبی فرهنگی و اجتماعی نسبت به تعطیلی کامل در وضعیت قرمز اقدام نمایند.

محمدی خاطر نشان کرد:  ورود به آرامستان باغ بهشت همدان ممنوع و صرفا به تعداد محدودی نفر همراهان متوفی اجازه ورود داده خواهد شد.

فرماندار همدان گفت: محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های گردشگری و تفرجگاه‌ها از امروز اعمال خواهد شد که مسیر گنجنامه، تپه عباس آیاد و بلوار ارم از آن جمله است.

وی افزود: تردد کلیه خودرو‌ها از ساعت ۲۲ لغایت ۳ بامداد ممنوع و برای متخلفان جریمه پیش بینی شده ۲۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد.

محمدی گفت: تردد خودرو‌ها با پلاک غیر بومی ممنوع و خودرو‌های دارای پلاک سایر شهرستان‌ها و استان‌ها در همدان به مبلغ یک میلیون تومان در ۲۴ ساعت حداکثر یکبار اعمال قانون خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مدارس، دانشگاهها، حوزه‌های علمیه، موسسات آموزشی، آموزشگاه‌های خصوصی، کلیه مراکز ورزشی در وضعیت قرمز بطور کامل تعطیل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار