تعیین تکلیف آزادراه کنارگذر غرب اصفهان تا پایان دولت دوازدهم

مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان از تعیین تکلیف طرح آزادراه کنارگذر غرب اصفهان تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.
کد خبر: ۹۶۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷ 03 June 2021

علیرضا صلواتی در جلسه بررسی مشکلات و موانع اجرای بخش باقیمانده طرح آزادراه کنارگذر غرب اصفهان گفت: با پیگیری‌ انجام شده بزودی روح تازه‌ای در کالبد اجرای آزادراه غرب اصفهان وارد می‌شود.

وی یادآور شد: اجرای این طرح بدلیل مسائل مختلف با تاخیر مواجه شد اما اکنون توجه به زیرساخت‌های راه استان اصفهان مطمح نظر قرار گرفته است و باید زمینه تکمیل آن فراهم شود.

مجری کل طرح‌های زیربنایی استان در باره رویکردهای اجرای آزادراه کنارگذر غرب اصفهان بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مختلف در ساخت و ساز زیربناهای حمل و نقل از مهمترین رویکردهای این دوره است که باید عملیاتی شود.

وی افزود: همچنین کاهش تلفات جاده‌ای و تکمیل کریدور آزادراه شمال- جنوب کشور از دیگر رویکردهای وزارت راه و شهرسازیست که در دستور کار قرار دارد.

صلواتی اظهار داشت: آزادراه کنارگذر شرق اصفهان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و باید بکوشیم بخش باقیمانده آن نیز تکمیل شود و به سرانجام برسد.

وی در باره تلاش دستگاه‌های متولی برای تکمیل آزادراه غرب اصفهان تصریح کرد: رفع موانع این طرح در اولویت قرار دارد و در این راستا همه دستگاه‌های متولی وارد کار شده‌اند. به به گفته صلواتی، نگاه وزارت راه و شهرسازی بر تکمیل طرح های بر زمین مانده است و طرح آزادراه کنارگذر غرب اصفهان نیز در دستور کار قرار دارد.

مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان با اشاره به اهمیت تکمیل آزادراه کنارگذر غرب اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح یکی از گره‌های کور مبارکه را برطرف خواهد کرد و نقش عمده‌ای در رفع مسائل این شهرستان خواهد داشت.

وی افزود: باید از فرصت باقی مانده برای بهبود شرایط جاده‌های استان استفاده کرد و همه ظرفیت‌های باقیمانده را در این راستا بکار گرفت.

صلواتی از انعقاد تفاهمنامه اجرای کار با پیمانکار و سرمایه‌گذار طرح کنارگذر غرب نیز خبر داد و گفت: چالش‌های این طرح باید تا دو هفته آینده بررسی و نتیجه تعامل‌ها و بررسی آزادسازی‌ها و موارد دیگر اعلام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار