دستگیری کلاهبردار متواری در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری کلاهبردار متواری در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۶۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 07 June 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ فرشید زینلی بیان کرد: در پی دریافت چند فقره شکایت مبنی بر اینکه فردی در سال ۹۸ با ترفند‌های متقلبانه و با عنوان نماینده کانون آموزشی سنا موسسه‌ای به منظور آموزش تحصیلی برای قبولی کنکور در رشته پزشکی و همچنین برگزاری آزمون وکالت به صورت آنلاین راه‌اندازی و اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها کرده است که رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: پس از تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران آگاهی مشخص شد شخصی به هویت "م- ن" با سوء استفاده از اعتماد شکات و ظاهری فریبنده ۸۰۰ میلیون ریال برای قبولی کنکور در رشته پزشکی و وکالت از شاکیان دریافت و با تعطیلی موسسه از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم را در این شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه وی از افراد حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشد، گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی اولیه به ۸۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اقرار و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد قبل از مراجعه به موسسات یا دفاتر از اصالت و قانونی بودن فعالیت آن‌ها مطمئن شده و در صورت مشکوک شدن به هرگونه مواردی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار