فرماندار اهواز:

لیست های منتشره در خصوص راه یافتگان به شورای شهر اهواز دروغی است

فرماندار اهواز لیست های منتشره در فضای مجازی مبنی بر اعلام نفرات پیروز انتخابات شورای شهر اهواز را کذب و گمانه زنی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۷۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ 21 June 2021

تابناک خوزستان :
فرماندار اهواز لیست های منتشره در فضای مجازی مبنی بر اعلام نفرات پیروز انتخابات شورای شهر اهواز را کذب و گمانه زنی اعلام کرد.
جمال عالمی نیسی با اشاره به دلایل طولانی شدن اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز گفت: متاسفانه بدلیل مشکلاتی که در خصوص رای گیری به نحوه الکترونیکی و سنتی در اهواز بوجود آمد در تجمیع آرا تا دیروز یکشنبه با مشکل مواجه بودیم و اکنون سامانه این مهم ایجاد و مشغول تجمیع آرا کاندیداها جهت اعلام نتایج هستیم.
وی ادامه داد: اهواز دارای 550 شعبه اخذ رای بوده که تنها 120 شعبه به صورت کامل فرآیند رای گیری را الکترونیکی برگزار کرده اند و مابقی یا به صورت دستی ، الکترونیکی بوده اند و یا دستی که همین موضوع فرآیند تجمیع آرا را با مشکل مواجه کرده است.
همچنین اینکه بخشی از کارت های احراز هویت بعد از ظهر 5 شنبه و تنها ساعتی باقی مانده به آغاز رای گیری وارد اهواز شده اند و بعضا تا صبح جمعه ما مشغول هماهنگ کردن دستگاه ها با کارت ها بوده ایم و وزارت کشور در این زمینه کوتاهی داشته است.
فرماندار اهواز در پایان گفت: این قول را به کاندیداهای محترم شورای شهر اهواز می دهیم که از آرا آنها صیانت خواهیم کرد و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم خدشه ای در اعلام آرا کاندیداها رخ دهد ، زیرا رای ریخته شده به صندوق ها حق الناس و متعلق به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار