استقبال از بهار در ساوجبلاغ

کد خبر: ۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۶ 03 March 2015
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از تشکیل 10 کمیته ستاد هماهنگی ساماندهی و توسعه خدمات سفرهای نوروزی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش فارس ابوالقاسم پالیزگیر در جلسه مشترک شورای هماهنگی مدیریت بحران و ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی اظهار کرد: در این راستا کمیته‌های حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، انتظامی، امنیتی و ترافیک، امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، آمار و اطلاع‌رسانی و تبلیغات از جمله کمیته‌های تشکیل شده این ستاد است.
وی ادامه داد: در این راستا دبیران کمیته‌ها وظیفه دارند تا سه‌شنبه هفته جاری نسبت به معرفی اعضا و ارائه برنامه‌های خود به فرمانداری شهرستان اقدام کنند.
فرماندار ساوجبلاغ افزود: ستاد هماهنگی خدمات سفر به منظور توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنین مدیریت یکپارچه، سیاست‌گذاری برنامه‌ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت‌های سفر تشکیل شده است.
وی اطلاع‌رسانی، تبلیغات و راهنمایی مسافران و گردشگران، ایجاد نظام پاسخگویی مناسب برای گردشگران، شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها، فرصت‌ها و ارایه راهکارهای پیشنهادی به ستاد مرکزی و استخراج و پردازش آمار و اطلاعات به عنوان اهداف و استراتژی‌های قابل اعمال در وظایف و اهداف تعریف شده ستادهای اجرایی را نیز از وظایف کمیته‌ها بیان کرد.
پالیزگیر گفت: نمازخانه‌ها و سرویس‌های بین راهی از سوی دهیاری‌ها مرمت شده‌اند و در شهرهای چهارباغ، چندار و بخش مرکزی 10 مجموعه آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است.
فرماندار ساوجبلاغ از 2 مدرسه برای اسکان موقت مسافران نوروزی در شهرستان خبر داد و افزود: مدرسه نمونه دولتی شرافت در شهر هشتگرد و مدرسه نمونه دولتی در شهرجدید هشتگرد با تجهیزات کامل آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار