حمل 101 هزار تن کالای اساسی و نهاده دامی به استان اصفهان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۰۱ هزار تن کالای اساسی ‌و نهاده‌های دامی در ۲۹ روز اول تیر جاری به استان حمل شده است.
کد خبر: ۹۸۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ 22 July 2021

محمدعلی صلواتی افزود: این کالاها بصورت برنامه‌ ریزی شده و به همت رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالای  اصفهان از بندر امام به این استان حمل شده‌ است.

وی ادامه داد: در مدت مزبور ۴۳ هزار و ۴۴۵  بارنامه از مبدا این بندر در کشور صادر شده که چهار هزار و ۵۶۹ فقره آن به مقصد اصفهان بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان یادآور شد: ۱۱ درصد از مجموع بارنامه‌های که در این مدت در کل کشور از مبدا بندر امام صادر شده، متعلق به اصفهان بوده و این استان رتبه نخست صدور بارنامه و حمل بار در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از کالاهای اساسی به مقصد اصفهان حمل شده است، خاطرنشان کرد: اصفهان از نظر کالاهای حمل شده به استان های مقصد، در ۱۰ روز اخیر بر اساس تناژ حمل شده در جایگاه اول است و پس از آن استان های تهران، خوزستان، آذربایجان شرقی و فارس به ترتیب در جایگاه دوم تا پنجم قرار دارند.

صلواتی ادامه داد: با آغاز طرح مشارکت ناوگان حمل و نقل کالای استان‌ها در جابه جایی کالاهای اساسی، روزانه بطور میانگین حدود سه هزار و ۷۴۱ تن کالای اساسی و نهاده دامی از  بندر امام به استان اصفهان منتقل شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: با همت رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل استان، حمل کالاهای اساسی بر اساس برنامه‌ای مدون در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار