لغو گردهمایی بزرگداشت روز خبرنگار به دلیل وضعیت قرمز کرونایی در ایلام

رییس خانه‌ مطبوعات و رسانه های استان ایلام گفت: به دلیل محدودیتهای ناشی از وضعیت قرمز استان بر اثر کرونا گردهمایی بزرگداشت روز خبرنگار لغو شد.
کد خبر: ۹۸۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 07 August 2021

به گزارش تابناک ایلام  ؛سجاد صیدی  با تبریک‌ فرارسیدن روز خبرنگار افزود: با توجه به شرایط حاد کرونا، برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار امسال محدود به چند برنامه خواهد بود و هیچ جشن و گردهمایی حضوری برگزار نخواهد شد.

وی به اختتامیه جشنواره چهارم فصلی مطبوعات استان اشاره‌ کرد و گفت: این آیین با حضور استاندار و جمعی از مدیران و خانواده زنده یاد حاج سامی شهبازی و حاج پژمان مهدوی فر از درگذشتگان رسانه استان عصر امروز شنبه در سالن اجتماعات استانداری ایلام برگزار خواهد شد.

رییس خانه‌ مطبوعات و رسانه های ایلام ادامه داد: همچنین پیش از برگزاری این آیین از خانواده در گذشتگان رسانه استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تقدیر می شود.

صیدی از افتتاح میدان رسانه همزمان با روز خبرنگار امسال در شهر ایلام خبر داد و گفت: همچنین همزمان با ۱۷ مردادماه با حضور اصحاب رسانه استان و ادای احترام آنها به درگذشتگان رسانه استان در بهشت رضا یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته می شود.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام‌گرفته به مناسب ۱۷ مردادماه و بزرگداشت روز خبرنگار از تمامی خبرنگاران عضو خانه مطبوعات تقدیر خواهد شد.

صیدی از استاندار ایلام و دستگاه های اجرایی مشارکت کننده در اجرای آیین اختتامیه جشنواره فصلی مطبوعات و بزرگداشت روز خبرنگار تقدیر کرد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
نماز جمعه هر هفته چرا لغو نمیشه
مراسمات مذهبی چرا لغو نمیشن
مافیای امام جمعه استان از مافیای خبرنگاران گنده تره
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار