بیش از ۵۵۷ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن در لرستان پرداخت شد

مدیرشعب بانک مسکن لرستان گفت: ۵۵۷ میلیارد و ۵۷ میلیون ریال تسهیلات ویژه مسکن تا پایان تیرماه امسال به یکهزار و ۵۲ نفر در استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۸۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ 10 August 2021

به گزارش تابناک لرستان، داریوش عالی پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با اهالی رسانه افزود: این مبلغ در راستای خرید و فروش اقساطی مسکن بوده و در بخش مشارکت مدنی نیز ۱۰۹ فقره تسهیلات به ارزش ۲۷۸ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین ۲۱۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال، ۵۶۶ فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۱۹۰ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال و ۲۲۹ فقره تسهیلات در بخش مرابحه به ارزش ۱۳۹ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال نیز تا تیرماه به متقاضیان بانک مسکن لرستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در مجموع کل تسهیلات پرداختی از ابتدای امسال تا پایان تیرماه معادل ۲ هزار و ۱۷۴ فقره به ارزش یکهزار و ۳۲۹ میلیارد ریال می‌باشد.

عالی پور ادامه داد: افتتاح حساب سرمایه گذاری ممتاز، قرض الحسنه جاری و استفاده از مزایای دریافت تسهیلات بدون سپرده، افتتاح انواع حساب های متمرکز و الکترونیک، افتتاح سپرده پس انداز ساخت مسکن به منظور استفاده از تسهیلات احداث و جعاله تعمیر مسکن از اقدامات بانک مسکن به متقاضیان است.

وی بیان کرد: پرداخت تسهیلات خرید خانه تا ۲۵ سال ساخت و تسهیلات احداث انفرادی تا سقف ۸۰۰ میلیون ریال در خرم آباد و بروجرد، ۶۰۰ میلیون ریال در سایر شهرهای استان و جعاله تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات، در سریع ترین زمان ممکن و با بازپرداخت طولانی مدت از دیگر اقدامات بانک مسکن می‌باشد.

عالی پور اظهار کرد: همچنین برای زوج‌های جوان نیز تسهیلات تا سقف یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرهای خرم آباد و بروجرد، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در سایر مناطق شهری استان و جعاله ۴۰۰ میلیون ریال از محل اوراق سپرده ممتاز نیز توسط بانک مسکن قابل پرداخت خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار