کد خبر: ۱۰۰۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰ 28 October 2021

 امروز پنج شنبه با حضور سردار سلامی و سردار فدوی، فرمانده و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا برگزار و سردار اصغر عباسقلیزاده به‌عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورا معرفی و از خدمات سردار عابدین خرّم قدردانی شد.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده، عصر روز پنجشنبه، ۶ آبان ماه، در آئین تکریم و معارفه‌ی فرمانده سپاه عاشورا که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جانشین فرمانده کل سپاه، جمعی از مسئولین نظامی، انتظامی و اجرایی استان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، خانواده های شهدا و یادگاران دفاع مقدس در ستاد فرماندهی سپاه عاشورا برگزار شد، اظهار کرد: انتصاب سردار خرّم در سمت استانداری آذربایجان‌شرقی نشان‌دهنده‌ی درایت و شایستگی ایشان است و امیدواریم همانند سپاه عاشورا بتواند اقدامات ماندگار و اثرگذاری را در این مسئولیت جدید از خود به یادگار بگذارد.

وی ادامه داد: با عنایت الهی تمام تلاش خود را در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا و دستورات ابلاغی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلابی به کار خواهم بست و نقش سربازی خود را در زیر پرچم اسلام و خدمت به مردم ادا خواهم کرد.

به گزارش ایسنا، امروز پنج شنبه با حضور سردار سلامی و سردار فدوی، فرمانده و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا برگزار و سردار اصغر عباسقلیزاده به‌عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورا معرفی و از خدمات سردار عابدین خرّم قدردانی شد.

مدیرکلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، جانشینی و معاونت هماهنگ کننده سپاه عاشورا و فرماندهی لشکر عملیاتی سپاه استان بخشی از سوابق سردار عباسقلیزاده است.

وی متولد شهرستان آذرشهر و از همرزمان شهید مهدی باکری است.

گفتنی است، سردار خرّم نیز با حکم وزیر کشور به‌عنوان استاندار آذربایجان شرقی منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :