سرمربی گیتی پسند: 
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: با وجود اینکه داوران نیمه نخست تیم ما را عصبی کردند اما در نیمه توانستیم بازی خود را به حریف دیکته کرده و پیروز میدان شویم.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰ 04 November 2021

محمد کشاورز پس از پیروزی ۶ بر ۲ تیمش مقابل ملی حفاری از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. فکر می کنم داوران با سوت‌های پی در پی خود که اشتباهاتی هم داشتند در نیمه نخست روی بازی ما تاثیر گذاشتند و تیم ما را عصبی کرد و خیلی خوب نتوانستیم بازی که مدنظرمان بود را در نیمه اول به نمایش بگذاریم .
وی افزود: ضمن احترام فوق العاده زیادی که برای داوران قائل هستم ، اما باید بگویم در نتیجه نگرفتن تیم در نیمه نخست عملکرد داوری در آن سهیم بود.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در نیمه دوم توانستیم بازی را در اختیار گرفته و بازی خود را به حریف دیکته کنیم و با یک نتیجه خوب بازی را به پایان رساندیم.
کشاورز در خصوص بازی هفته تیمش در مقابل مس سونگون در تبریز، خاطرنشان کرد: بازی هفته آینده مقابل مس سونگون بازی مهمی است؛ اما در عین حال همانند سایر بازیها یک بازی ۳ امتیازی است، تمام تلاش خود را برای گرفتن نتیجه در تبریز خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار