سرپرست سایت پتروشیمی دهلران
سرپرست سایت پتروشیمی دهلران گفت : خوشبختانه با تلاش و استفاده از توان مهندسین داخلی عملیات اجرایی پتروشیمی دهلران 14درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 08 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مصطفی درگاه در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت : عملیات اجرایی پتروشیمی دهلران در سال 97با سرمایه گذار صندوق بازنشستگی وزارت نفت فعالیت خود را شروع کرده است.

وی اظهار داشت : خوشبختانه در حال حاضر 555نفر در این پروژه مشغول به فعالیت هستند که 75درصد آنها را نیروی های بومی تشکیل می دهند.

درگاه تصریح کرد : آموزش نیروهای تخصصی از منطقه و شهرستان، استفاده از نیروهای مامور به خدمت و پیگیری آموزش در فنی و حرفه ای و مراکز آموزش عالی از دیگر راهکارها است که برای جذب نیروی بومی در دستور کار قرار دارد.

مدیر سایت پتروشیمی دهلران اظهار داشت : هدف از طراحی و ساخت این طرح پتروشیمی تکمیل زنجیره ارزش و استفاده از گازهای همراه نفت جمع آوری شده از طرح NGL 3100 برای تولید محصولات پتروشیمی و پلیمری همچون اتیلن، پروپیلن و سایر محصولات پتروشیمی و پلیمری است.

وی گفت : با بهره برداری از این طرح سالیانه 629هزار تن در سال اتیلن 143هزار تن پروپیلن، 43هزار تن بنزین پیرولیزو 6 هزار تن نفت سنگین تولید می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت : تامین اجتماعی همواره به دنبال خدمت به فعالین اقتصادی و تولیدی است

سیلا ملکشاهی افزود : یکی از برنامه های که اداره کل تامین اجتماعی استان دنبال می کند حضور در بین فعالین اقتصادی و تولید کنندگان است تا با تعامل مشکلات و موانع آنها برابر قانون مرتفع شود.

وی ادامه داد : بدون شک پیمانکاران مشکلاتی و موانع در مسیری دارند که قطعا ما با ارائه راهکار قانونی تلاش خواهیم کرد مشکلات آنها را حل کنیم.

ملکشاهی تصریح کرد : توجه به مشکلات کارگری بخصوص پرداخت بیمه کارگران در شرایط سخت زیان آور موضوعی مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

مدیر کل تامین اجتماعی به خدمات غیر حضوری اشاره کرد گفت : با اجرای طرح ۳۰۷۰که یکی از طرح های موفق سازمان است سبب شده ۳۰ خدمت پرتردد در شعب باعث کاهش حداقل ۷۰ میلیون بار مراجعه به شعب تامین می شود.

وی افزود: این اداره کل آمادگی لازم را دارد تا آوزش های لازم به واحد های اداری و حتی کارگران جهت بهره مندی از خدمات غیر حضوری بصورت الکترونیک به از طریق تلفن همراه بدون نیاز به شعب تامین اجتماعی آموزش لازم ارائه بدهد ./م

بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار