آیا دولت ریسی همان دولت روحانی است؟
باج خواهی در عرصه مقدس دانشگاه و محیطی که باید وقف خدمت در عرصه علم و تحولات پزشکی باشد، سم مهلک است برای جامعه و قشر فهیم دانشجو و استاد…
کد خبر: ۱۰۱۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ 15 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد زریر حجتی فعال رسانه ای طی یادداشتی نوشت : دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حادترین شرایط کرونایی تا کنون، میدان فشارهای سیاسی و رسانه ای هدفدار است…!

باج خواهی در عرصه مقدس دانشگاه و محیطی که باید وقف خدمت در عرصه علم و تحولات پزشکی باشد، سم مهلک است برای جامعه و قشر فهیم دانشجو و استاد…

این محیط مقدس در ۸ سال سیاه دولت به اصطلاح اعتدال، عرصه جولان سیاسیون اصلاح طلب ستاد مرکزی روحانی بود و هر گونه تصمیم سازی و تصمیم گیری منوط به مجوز پستوهای سیاسی و اتاق فکر تاریک اصلاحات مشارکتی و مجاهدینی بود…!

روزهای سختی گذشت و فسادهایی نیز هویدا گشت که حراست و بازرسی و شورای تامین را درگیر ناامنی های حاصل از تصمیمات تاریک خانه های سیاسیون نمود…!

جنگولک بازی نمایندگان در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

اکنون در دولت مردمی رئیسی با رویکرد انقلابی، هیچکس خواهان قلع و قمع به سبک و سیاق اتاق فکر مسموم ستاد مرکزی روحانی نیست ولی با وجود نیروهای متخصص، ارزشی و انقلابی منزوی شده ای که در دوران دولت بنفش فضای تنفس در این دانشگاه را بر آنان بسته بودند، چگونه ممکن است نماینده ای محترم و انقلابی در دام منطقه گرایی و سیکل باطل کسانی بیفتد که مروج تفکر ” ترجیح جهنم دولت روحانی به بهشت رئیسی ” و شایسته ستیزی ….بودند و افرادی از جنس ستاد مرکزی روحانی را در دانشگاهی که باید فضای ارزشی و معنوی بر آن حاکم شود، معرفی می نمایند.
ما طرفدار گردش نخبگانی در مسئولیت ها هستیم اما برخوردهای تحکمی و دون کرامت انسانی را نیز به صلاح نمایندگان انقلابی نمی دانیم که این برخوردها، ناقض ارزش ها و آرمان های نظام و بر خلاف قانون و شرع است.

جنگولک بازی نمایندگان در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

نظارت نباید به تهدید و تصمیمات غلطی منجر شود که نمایندگان تفکر مقابل در یک بدعت گذاری در دید عموم گذاشته اند…!

من رسانه به شخصه دکتر غلام نژاد را نمی شناسم اما به عنوان یک پزشک متخصص حرمت قائلم ولی این تکریم نافی این نیست که از ابهام و ایهام همراهی نماینده انقلابی با ستاد مرکزی روحانی جویا نشویم و معترض نگردیم که چگونه مجلسیان باید دولت رئیسی را با ترکیب ستاد مرکزی روحانی تکمیل نمایند با اتهامات مختلف محکومیت های اداری و سیاسی…!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار