استاندار همدان، در مراسم راه‌اندازی مجدد دو پروژه تولیدی راکد (اسپاد کاغذ ماهان و تیز رو پرش ماهان) که پس از سال‌ها دوباره به چرخه تولید برگردانده شدند، گفت: در سایه شومِ تحریم‌ها فضای مناسبی به وجود آمد تا واحد‌های صنعتی بتوانند قطع وابستگی هرچه بیشتر را رقم بزنند. همان‌گونه که مقام معظم رهبری در دیدار با تولید کنندگان و صاحبان صنایع فرموده بود، صاحبان صنایع و کارکنان آن‌ها، افسران و سربازان جنگ اقتصادی‌اند.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 08 February 2022
 استاندار همدان، در مراسم راه‌اندازی مجدد دو پروژه تولیدی راکد (اسپاد کاغذ ماهان و تیز رو پرش ماهان) که پس از سال‌ها دوباره به چرخه تولید برگردانده شدند، گفت: در سایه شومِ تحریم‌ها فضای مناسبی به وجود آمد تا واحد‌های صنعتی بتوانند قطع وابستگی هرچه بیشتر را رقم بزنند. همان‌گونه که مقام معظم رهبری در دیدار با تولید کنندگان و صاحبان صنایع فرموده بود، صاحبان صنایع و کارکنان آن‌ها، افسران و سربازان جنگ اقتصادی‌اند.


به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار داشت: تلاش می‌شود مسیر عرصه تولید و مشکلات تولید‌کنندگان تسهیل، حمایت‌های لازم نیز از صنایع استان انجام گیرد. 

وی با بیان اینکه با همکاری مجموعه مدیریتی استان، این واحد تولیدی که بیش از ۲۷ سال راکد و تعطیل مانده بود، به چرخه تولید برگردانده شد، افزود:  مسیری که در استان  پیش گرفته شده، احیا واحد‌های تولیدی راکد، و جلوگیری از تعطیل شدن آن‌ها، فعال کردن واحد‌های نیمه فعال و در اختیار قرار دادن واحد‌های تحت تملک بانک به افراد توانمند و تحول‌خواه است.

استاندار همدان افزود:  با حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات آن‌ها، به دنبال ایجاد اشتغال و تقویت معیشت مردم هستیم.
قاسمی فرزاد با بیان اینکه  کلیه مجموعه مدیریتی استان و بانک‌ها مکلف به حمایت از تولید، ایجاد زمینه‌ای برای بازتوانی توسعه و رونق اشتغال در استان هستند، خاطر نشان کرد:  مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای فراهم کردن زیرساخت‌ها، در کنار واحد‌های تولیدی استان قرار خواهد گرفت. 

وی از تولید‌کنندگان استان خواست توجه ویژه‌ای نسبت به حوزه محیط زیست و تاثیرات واحد‌ها بر آن را داشته باشند، و عنوان کرد: توجه واحد‌های تولیدی به محیط زیست باید به گونه‌ای باشد تا بتوان توسعه پایدار را در استان رقم زد. 

استاندار همدان تصریح کرد:  برخی از واحد‌های صنعتی، در فرایند توسعه بدون برنامه‌ریزی قرار گرفته و این مساله ی‌تواند در روند توسعه آتی، خسارات زیست محیطی غیر قابل جبرانی را ایجاد نماید. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار