استاندار تهران گفت:همه وظیفه دارند تا از دستاوردهای انقلاب مراقبت کرده و آن را تقویت کنند که این مهم در سایه عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب محقق می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳ 11 February 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن منصوری شامگاه پنجشنبه آئین گرامیداشت سالگرد شهید مدافع حرم مهدی ثامنی و جشن پیروزی انقلاب که در مسجد مهدیه ورامین برگزار شد اظهار داشت: ایران اسلامی برای حصول دستاوردهای عظیم، هزینه‌های بسیاری پرداخته و همه وظیفه داریم که از این دستاوردها مراقبت کرده و آن را تقویت کنیم.
وی افزود: امروز ممکن است در مسیر پیشرفت نظام با سه جنس از شهادت کالبد انقلاب، آبرو و هدف انقلاب مواجه شویم که با لطف خداوند متعال و حضور جوانان ایثارگر و نیروهای مسلح مقتدر و درایت رهبر معظم انقلاب از مسأله شهادت کالبد انقلاب عبور کرده‌ایم و نظام به ثبات خود رسیده است.
وی گفت: در مسأله شهادت آبرو و اهداف انقلاب باید توجه داشت که دشمن همواره در صدد تضعیف انقلاب برآمده و رسانه‌های ضد انقلاب تلاش دارند تا به صورت شبانه روز شبهه افکنی کرده و دستاوردهای انقلاب را ناچیز جلوه دهند.
منصوری اظهارداشت: شهادت اهداف انقلاب ممکن است به دست مدیر بی‌بصیرتی اتفاق افتد که با رفتار و اعمال خود، اهداف انقلاب را به انحراف کشد که مقابله با آن به جدیت و مراقبت بیشتر نیاز دارد.
وی تأکید کرد: یکی از ابزارهایی که باعث تداوم و استحکام انقلاب و مانع شهادت آبرو و هدف انقلاب می شود ،جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب و توجه به مدیریت شهیدانی مانند حاج قاسم سلیمانی است.
استاندار تهران تصریح کرد: برخی از افراد به مبانی و اصول انقلاب اعتقاد و علاقه دارند ولی گاه در دل کندن از دنیا ضعف دارند و برخی نیز ناجوانمردانه، دستاوردهای انقلاب را ذبح کرده و به تمسخر می گیرند، امروز کشور بیش از هر زمان دیگر به حرکت مؤمنانه نیاز دارد تا دستاوردهای انقلاب حفظ شود.
وی اظهار داشت: حرکت شهدایی همچون مهدی ثامنی‌راد، ترجمان شعار ما می‌توانیم است چرا که آنان از تعداد اندک خود در مقابله با دشمن نهراسیدند و با امکانات اندک، اقدامات بزرگی انجام دادند.
منصوری بیان کرد: شهدا از تمامی دلبستگی‌ها و وابستگی‌های دنیوی جدا شده و حرکت کردند تا مسیر برای حرکت مدیران روشن و نمایان شود.
وی ادامه داد: مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی سخت بوده و ممکن است که در کوتاه مدت به نتیجه نرسد، در این مسیر فراز و نشیب‌هایی وجود دارد که ممکن است برخی‌ از مسیر انقلاب جدا شوند ولی به فرموده رهبر معظم انقلاب ، نظام در حال حرکت رو به جلو بوده و قطعا به موفقیت کامل دست می‌یابد.
منصوری تأکید کرد: مهمترین درس مدیریتی شهدا، استفاده از تمامی داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود است که نمونه بارز آن را می‌توان در رفتار و کردار شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده کرد.
وی گفت: امروز به برکت پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور در مرزهای تکنولوژی حرکت می‌کند و در حوزه سیاست خارجی، مستقل و مقتدر با ابرقدرت‌ها بر سر منافع ملت مذاکره می‌کند و در حوزه دفاعی نیز به چنان اقتداری دست یافت که هیچ مستکبری جرأت نگاه به ایران اسلامی را به خود راه نمی‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار