تابناک-در راستای تسهیل خدمات به شهروندان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دریافت خدمات در مرکز تعویض پلاک قشم از این پس فقط با اخذ نوبت اینترنتی میسر خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 13 February 2022

آغاز نوبت دهی اینترنتی در مرکز تعویض پلاک قشم

به گزارش تابناک هرمزگان  ؛سرپرست انتظامی شهرستان قشم اعلام کرد: در راستای تسهیل خدمات به شهروندان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دریافت خدمات در مرکز تعویض پلاک قشم از این پس فقط با اخذ نوبت اینترنتی میسر خواهد بود.

وی ادامه داد: در همین راستا افرادی که قصد مراجعه به مرکز تعویض پلاک شهرستان قشم را دارند می توانند با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ و یا تارنمای اینترنتی به آدرس nobatdehi . police.ir برای دریافت نوبت اقدام نمایند.
سرهنگ مجتبی راست خدیو خاطر نشان کرد: کلیه خدمات تعویض پلاک قشم از جمله نقل و انتقال مالکیت،صدور المثنی سند رسمی مالکیت،صدور المثنی کارت خودرو و سایر خدمات برای کلیه وسائط نقلیه فقط با اخذ نوبت اینترنتی قبلی انجام می شود.
وی در پایان اضافه کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی پلیس راهور این فرماندهی اقدام به اضافه کردن ۲ غرفه دیگر به غرفه های موجود تعویض پلاک نموده و همچنین با توجه به فضای نامناسب مرکز تعویض پلاک فعلی طی چند روز آینده به مکان جدید منتقل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار