رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس گفت: در حال حاضر 226 بیمار بدحال مبتلا و یا مشکوک به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان تحت مراقبت قرار دارند که از این تعداد 174 بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 13 February 2022

به گزارش تابناک رضوی، محمد پهلوان تعداد بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا بستری در مراکز درمانی استان را یک هزار و 149 نفر اعلام کرد که از این تعداد 866 بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند .

پهلوان تصریح کرد: طی یک روز گذشته 315 بیمار مشکوک و یا مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد 234 نفر متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس گفت: مراجعه به مراکز منتخب کرونا درمناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی یک روز گذشته به 635 نفر رسید و یک هزار و 180 نفر نیز بطور مستقیم به بیمارستان‌های زیر پوشش مراجعه کردند.

پهلوان تاکید کرد: پیشگیری از وقوع موج ششم کرونا و مهار تبعات آن علاوه بر تکمیل و پوشش فراگیر واکسیناسیون به شدت نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی در اجتماع از سوی آحاد مردم است.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران در آمادگی کامل هستند؛ از عموم مردم خواست در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت منتخب کرونا و یا مراکز درمانی سطح یک و دو مراجعه نمایند و از حضور مستقیم به بیمارستان‌ها اجتناب کنند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس عنوان‌کرد: مراجعه مستقیم بیماران به بیمارستان‌ها ضمن ایجاد ازدحام مراکز درمانی، روند خدمات‌رسانی به بیمارانی که نیازمند اقدامات درمانی هستند را کند می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار