غاز زندگی مشترک دانشجویان گیلانی؛ ترویج ازدواج آسان
آغاز زندگی مشترک دانشجویان گیلانی؛ ترویج ازدواج آسانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان ؛ به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان امروز ۳۰ زوج جوان دانشگاه گیلان برای ترویج ازدواج آسان، آغاز زندگی مشترکشان را جشن گرفتند
کد خبر: ۱۰۳۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳ 14 March 2022


تابناک گیلان :آغاز زندگی مشترک دانشجویان گیلانی؛ ترویج ازدواج آسانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان ؛ به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان امروز ۳۰ زوج جوان دانشگاه گیلان برای ترویج ازدواج آسان، آغاز زندگی مشترکشان را جشن گرفتند.
در این مراسم، نماینده، ولی فقیه در گیلان خطبه عقد یک زوج را به صورت نمادین قرائت کرد.
آیت الله فلاحتی در این مراسم گفت: ازدواج آغاز راهی پرمسولیت و پرتعهد است که باعث رشد و ترقی جوان‌ها و نهاد خانواده می‌شود.
وی افزود: به جوانان توصیه می‌کنم تا در سن جوانی هستند ازدواج کنند، زیرا باعث رضایت خداست و از طرفی افزایش نسل هم در سن جوانی بیشتر توصیه شده است.
حجت الاسلام والمسلمین عباسی رییس دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه گیلان هم گفت: دانشجویانی که در دانشگاه ازدواج می‌کنند از سنین جوانی مهارت‌های زندگی را یاد می‌گیرند و با هم برای ساختن یک خانواده متعهد و جوان تلاش می‌کنند.
فرید نجفی رییس دانشگاه گیلان هم گفت: مشکل دانشگاه گیلان نداشتن مسکن متاهلی دانشجویی است که در صدد هستیم برای سال جدید این مشکل را حل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار