در نشست رسانه ای رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح شد؛
رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی قم دیروز در نشست خبری هفته سلامت از افزایش پزشک سونوگراف خانم و ساخت کلینیک تخصصی سوختگی در قم خبرداد.
کد خبر: ۱۰۴۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 08 May 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی مصری، رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی قم امروز در نشست خبری خود که به مناسبت هفته سلامت با اهالی رسانه برگزار شد گفت: در زمینه تاثیر واکسن کرونا می توان شهر های کوچک اطراف را به عنوان نمونه بررسی کرد. شهری مثل ساوه با آمار واکسیناسیون بالا در بازه زمانی دو سه ماه گذشته دارای فوتی و بستری حداقلی در زمینه کرونا بوده است.

در قم اما تا واکسیناسیون‌ کامل فاصله زیادی داریم و این امر یکی از مواردی است که باعث شده قم زرد بماند و بستری و فوتی های قم‌ ادامه پیداکند.

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی قم با اشاره به مطالبه حضور پزشک سونوگراف خانم در قم گفت: در حال حاضر قم دارای سه پزشک سونوگراف خانم می باشد که با تاید وزارت بهداشت یک نفر به صورت قطی به این آمار اضافه شده که به زودی در قم مستقر خواهد شد و در تلاشیم تا یک نفر دیگر را جذب کنیم.

مصری ادامه داد: در تلاشیم تا با همکاری یکی از خیرین حوزه سلامت قم و تحویل ساختمان بخش تخصصی سوختگی را در قم و در سطحی مناسب و کامل راه اندازی کنیم.

رضایی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در ادامه این نشست گفت: مانند سایر نقاط کشور در برخی بیمارستان های قم نیز کمکاری هایی صورت می گیرد اما در این میان ما از لحاظ حضور متخصص در بیمارستان های قم مشکلی نداریم.

وی همچنین با اشاره به انتقاد به عدم حضور برخی متخصین در سایر بخش های بیمارستان ها گفت:برخی از پزشکان حاضر در قم آن کال (آماده به حضور) هستند.

برای مثال در بخش چشم بیمارستان کامکار چشم پزشک همیشه حضور ندارد و آماده به خدمت می باشد و در صورت نیاز حضور پیدا می‌کند.

همچنین در پایان این نشست دکتر مصری با اهدا لوح هایی به خبرنگاران حاضر در جلسه از زحمات آن ها در حوزه پوشش اخبار استان تقدیر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار