مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: امسال زیپ‌لاین و پل معلق بوستان کوثر در کنار باغ گیاهان دارویی و دم‌نوش خانه، سایت ورزش‌های هیجانی و شهربازی نوستالژی بوستان فدک به مجموعه‌های تفریحی شهر اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ 25 August 2022

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان در گفت‌وگویی خبری، به پروژه‌های تفریحی شهر قم در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری قم، توسعه سرانه تفریحی شهر برای جذب توریست و افزایش رونق اقتصادی شهر است.

وی توسعه سرانه تفریحی شهر را در افزایش زمان ماندگاری زائران و مسافران مهم خواند و افزود: امسال تمرکز شهرداری برافزایش و توسعه سرانه تفریحی در شهر بوده و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اجرای پروژه زیپ لاین و پل معلق در بوستان کوثر خبر داد و بیان کرد: امسال برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای پروژه تفریحی زیپ لاین و پل معلق در بوستان کوثر انجام‌شده است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه تفریحی زیپ لاین و پل معلق در بوستان کوثر را بیش از ۳۰ درصد اعلام کرد و گفت: علاوه بر این پروژه باغ گیاهان دارویی و دم‌نوش خانه بوستان علوی نیز در مرحله احداث است که شامل تمام گیاهان دارویی است.

جوادیان سایت ورزش‌های هیجانی را نیز مطرح کرد و یادآور شد: سایت ورزش‌های هیجانی در بوستان علوی و شهربازی نوستالژی شهر قم در بوستان فدک نیز در مرحله احداث است و با دستگاه‌های مدرن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در پایان تأکید کرد: شهر قم با ۲۰ میلیون زائر و مسافر نیاز به جذب توریست ندارد، اما باید تلاش کنیم زمان ماندگاری آن‌ها را در شهر افزایش دهیم تا شهر ازنظر اقتصادی نیز بهره لازم را برده و تنها مجبور به هزینه کردن نباشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار