با تکمیل طرح‌های نیمه تمام دولتی و بخش خصوصی بیش از ۸۰ هزار شغل در استان ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲ 28 August 2022

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان به ۶۱۰ طرح تولیدی و صنعتی در بخش خصوصی با پیشرفت بالای ۶۰ درصدِ بدون بهره برداری اشاره کرد و گفت: در سفر استانی هیئت دولت ۲۷هزار میلیارد تومان برای تکمیل ۲۹۰ طرح زیر ساختی و در بخش خصوصی ۳۲هزار میلیارد تومان اعتبار برای هزار و نهصد و ۹۸ طرح خصوصی، صنعتی و کشاورزی تخصیص داده شد که با تکمیل و آغاز به کار این طرح‌ها بیش از ۸۰ هزار شغل در استان ایجاد خواهد شد.
امیر رضا نقش با بیان اینکه شاهین‌شهر و میمه رتبه دوم استان در بخش صنعت دارد، افزود: در شاهین شهر و میمه ۱۶۱ طرح نیمه تمام نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل است و ۸۳ واحد غیر فعال صنعتی در این شهرستان شناسایی شده که با بازگشت به چرخه تولید ۵ هزار و ۶۰۰ شغل ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه از مجموع واحد‌های غیرفعال ۸ واحد تولیدی صنعتی در تملک بانک‌هاست اظهار‌کرد: این واحد‌ها یا باید با محوریت بانک‌ها و یا از طریق واگذاری به بخش خصوصی به چرخه تولید بازگردند.
در این آیین با تجلیل از خدمات مهدی خادمی و سید ناصر حسینی منجزی و خانم باقریان در مدت تصدی معاونت برنامه ریزی، معاونت سیاسی و بخشدار مرکزی، محسن باقری به عنوان معاون برنامه ریزی و حمیدرضا نجفی به عنوان بخشدار مرکزی و سرپرست معاون سیاسی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار