شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام بیانیه ای منتشر کرد. 
کد خبر: ۱۰۷۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵ 27 October 2022
محکومیت عملیات تروریستی در شاه چراغ

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام بیانیه ای منتشر کرد. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این بیانیه آمده است : 

بسم الله الرحمن الرحیم

الْقَتْلَ لَنا عادَةٌ وَ کَرامَتَنَا الشَّهادَةُ»؛ کشته شدن در راه خدا، عادت دیرین ما و شهادت، مایه کرامت و افتخار ماست.

انجام عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام به دستان تا مرفق آغشته به خون روسیاهان تکفیری و به شهادت رساندن زائران و میهمانان حریم اهل بیت علیهم السلام جنایتی آشکار است که در سایه ناامنی‌ها و اغتشاشات شوم ایجاد شده با پشتیبانی استکبار جهانی صورت گرفته است.
این جنایت از سویی نشان دهنده دشمنی بانیان آن با مناسک و شعائر دینی است و از سویی دیگر آشکار کننده خوی ددمنشی مجریان فریب خورده آن است.
کسانی که با بی توجهی به خواست دشمن برای ایجاد نامنی در کشور، همچنان در بوق تفرقه و نفاق می‌دمند باید بدانند که خواسته یا ناخواسته شریک این جرم و جنایت و مسئول خون‌های به ناحق ریخته ضیوف آل الله هستند.
این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت و پیشرفت ملت ایران برای دست یابی به مطامع شیطانی خود از هیچ جنایت و خباثتی فرو گذار نمی‌کنند و در این میان ریختن خون‌های پاک مردان، زنان و کودکان بی دفاع را حتی در هنگامه نماز و حمد و ثنای پروردگار متعال در حرم اهل بیت پیامبر اعظم (ص) برای دستیابی به نیات شوم خود مباح می‌شمارند.
دشمنان انقلاب اسلامی بدانند، ایجاد ناامنی و ناآرامی در ایران عزیز و این گونه حرکت‌های کور و ذلیلانه و از سر استیصال نه تنها هیچ گونه خللی در اقتدار و اراده پولادین شجره طیبه و مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند، بلکه برعکس، تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت و باعث تقویت اتحاد، انسجام و همبستگی و عزم راسخ ملت ایران در ایستادگی مقابل جبهه استکبار و شرک و نفاق و تکفیر خواهد شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک، شهادت جمعی از هم میهنان و هم استانی‌های عزیز را در هنگامه دعا و مناجات، تبریک و تسلیت گفته و برای مجروحان این فاجعه از درگاه خداوند رحمان شفا و عافیت مسالت می‌کند و از دستگاه‌های مسئول می‌خواهد تا با پیگیری مجدانه، عاملان و آمران این جنایت را به سزای اعمال پلید خود برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار