تابناک کهگیلویه و بویراحمد از سفر یک روزه معاون استاندار گزارش می‌دهد
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نهمین روز از دهه فجر با حضور در شهرستان گچساران چند پروژه این شهرستان را افتتاح یا کلنگ زنی کرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 09 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد مرادعلی پیوند با همراهی سید ناصر حسینی نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گچساران و برخی مدیران استانی و شهرستانی در شهرستان گچساران حاضر و پروژه های این شهرستان را افتتاح یا کلنگ زنی کرد.

گچساران به جشن صد نزدیک می شود
۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ۰۹:۲۱

مرادعلی پیوند در آیین کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های شهرستان گچساران در نهمین روز از دهه مبارک فجر گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش مسئولان، کارهای ارزشمند و خدمات کم‌نظیری در شهرستان گچساران صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹۹ میلیارد تومان در گچساران کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید که از این تعداد ۵۰ پروژه افتتاحی و ۱۶ پروژه کلنگ زنی بود.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه آسفالت جاده‌های روستاهای گچساران عنوان کرد: گچساران در آستانه برگزاری جشن ۱۰۰ است و ۱۰۰ درصد روستاهای این شهرستان از نعمت جاده آسفالته برخوردار می‌شوند.

پیوند با اشاره به دیگر پروژه‌های شهرستان گچساران عنوان کرد: در حوزه کشاورزی بزرگترین گلخانه جنوب کشور در ۱۰ هکتار کلنگ‌زنی شد،ضمن اینکه تعریض معابر و اجرای فاز دوم کنار گذر گچساران از دیگر پروژه‌های کلنگ‌زنی بود.

پیوند با اشاره به بهره‌برداری از ابر پروژه گازرسانی به پتروشیمی گچساران افزود: با همکاری شرکت گاز استان پروژه گازرسانی به پتروشیمی گچساران انجام شد.

به گفته معاون استاندار؛ با اقدامات صورت گرفته گچساران به کارگاه عمرانی تبدیل شده و آینده خوبی برای این شهرستان پیش‌بینی می‌شود.

۸پروژه برفی افتتاح یا کلنگ زنی شد
۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۴

در ادامه این سفر معاون توسعه و منابع استانداری کهکیلویه و بویراحمد پروژه های شرکت توزیع نیروی برق شهرستان را کلنگ زنی یا افتتاح کرد.
این پروژه ها شامل ۸ پروژه است که با کلنگ زنی پروژه خط دو مداره امامزاده جعفر (پایداری شبکه) با ۴۶۰ متر شبکه ضعیف، ۶۲۰۰ متر شبکه متوسط با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال انجام شد.

افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه در شهرستان گچساران / بروز رسانی می‌شود + تصاویر

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های راه روستایی
۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۵

کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه روکش آسفالت گرم محور امامزاده جعفر - جهان اباد به طول ۵ کیلومتر انجام شد.

این پروژه با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال به نمایندگی از پروژه های قابل بهره برداری بهسازی و آسفالت راه نیم دور - اسپر به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و بهره برداری از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی سرآب ننیز به طول ۴۵۰۰ متر با اعتبار ۶۳ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه در شهرستان گچساران / بروز رسانی می‌شود + تصاویر

تجدید میثاق با شهدا
۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۱:۲۴

درابتدای این سفر یک روزه مسئولین ابتدا بر گلزار شهدای امامزاده جعفر حاضر و با آرمان شهدا تجدید میثاق کردند.
معاون توسعه و منابع انسانی ، نماینده مردم در مجلس و مدیران شهرستانی در ادامه با حضور در خانه شهید محرابی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کردند .

پیوند در این دیدار خانواده شهدا را مایه آبرو و عزت جامعه دانست و افزود : برای ما مسئولین خدمت به خانواده شهدا افتخار است.

افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه در شهرستان گچساران / بروز رسانی می‌شود + فیلم و تصاویر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
واقعا خنده داره پروژهایی ک افتتاح میکنم هیچکدوم تمام نشده و از دوران تاجگردون مونده و بدلیل کسری تامین اعتبار به اتمام نرسیده است مث همین پروژه بزرگترین گلخانه جنوب کشور ک نه ساختمونش تموم شده نه محوطه سازی حالا دستگاها و ماشین الاتشم ک نیومده ب کنار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار