چهارهزار کیلومتر باند از جاده‌های استان مرکزی در پی بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته برفروبی و پاکسازی شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ 09 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهرداد جهانی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: چهارهزار کیلومتر باند از جاده‌های این استان در پی بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته برفروبی و پاکسازی شد.
 جهانی افزود: ۷۰۰ تن مخلوط ماسه و نمک نیز در این مدت برای جلوگیری از لغزندگی و حوادث احتمالی رانندگی در جاده‌های استان مرکزی پخش شد.
او گفت: ۳۳۰ نفر راهدار با استفاده از ۱۸۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در قالب ۴۸ گروه راهداری در این مدت وظیفه پاکسازی و برفروبی جاده‌های استان مرکزی را برعهده داشتند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، بیشترین بارش برف در ۲۴ ساعت گذشته را مربوط به شهرستان‌های شازند، تفرش و خنداب عنوان کرد و افزود: برفروبی در این مدت به جز جاده‌های شهرستان‌های دلیجان و محلات در سایر شهرستان‌ انجام شد.
جهانی ادامه داد: هم‌اکنون تردد در تمام جاده‌های استان مرکزی به صورت روان در جریان است اما جاده‌های اراک - سلفچگان، جاده قدیم ساوه - همدان، محدوده گردنه دخان، خمین - الیگودرز، خمین - اراک و تفرش- فرمیهن برفی است.
او از رانندگان خواست در صورت تردد در جاده‌های استان مرکزی خودروی خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی تجهیز کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: مسافران می‌توانند آگاهی و اطلاعات لازم در خصوص وضعیت راه‌ها و تردد در جاده‌های این استان و کشور را از طریق سامانه ۱۴۱ و اپلیکیشن‌ ۱۴۱ کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار