کاهش ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، مدارس و بانک‌های استان در راستای صرفه‌جویی در استفاده از انرژی تا ۲۷ بهمن‌ماه جاری تمدید شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ 09 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، با توجه به تداوم برودت و آلودگی هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی (به ویژه گاز و برق) و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان در جلسه کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی تصمیماتی در خصوص تغییر موقت ساعت کار دستگاه‌های اجرایی گرفته شد.
با استفاده از ظرفیت بخش‌نامه‌های صادره، تمام دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌ها و شرکت‌های بیمه تجاری بازرگانی (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط) از بیست و سوم تا بیست و هفتم بهمن با یک ساعت تأخیر آغاز به کار می‌کنند.
مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره آموزش ابتدایی، دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم در نوبت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز به کار می کنند.
ساعت آغاز فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر رئیس دانشگاه است.
ساعت فعالیت بانک‌های دولتی و خصوصی و شرکت‌های بیمه تجاری بازرگانی با توافق شورای هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ برای کارکنان و ساعت ۸:۳۰ صبح برای مشتریان و پایان کار نیز ساعت ۱۴ برای مشتریان و ۱۴ و ۳۰ دقیقه برای کارکنان است.
ساعت فعالیت شعب بانک‌ها و شرکت‌های بیمه در روز پنجشنبه ۲۷ بهمن از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ است.
جزئیات ساعت کار و فعالیت مراکز ورزشی در چارچوب مصوبات کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان به مبادی ذی‌ربط ابلاغ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار