رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ازاجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه خودرویی و موتوری، به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در سطح شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ 09 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " سید علی حسینی " افزود: مراسم رژه خودرویی و موتوری، به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در روز جمعه، ۲۱بهمن ماه سال جاری در سطح شهرستان اراک برگزار می شود.
وی ادامه داد: به همین منظور و برای اجرای هرچه با شکوهتر برگزارشدن این مراسم ، پس از برگزاری نماز جمعه ، محدودیت های ترافیکی از سوی پلیس راهور اراک ، اعمال می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی افزود: محدودیت ترافیکی در مسیر حرکت این رژه خودروی و موتوری ، از میدان سرداران به سوی خیابان مصدق ، میدان ولی عصر به سوی خیایان امام خمینی(ره) تا کمربندی شمالی به سوی گلزار شهدای شهرستان اراک ، اجرا می شود.
سرهنگ" حسینی" از شهروندان فهیم اراکی خواست تا از پارک خودرو ها ودیگر وسایل نقلیه در مسیرهای اعلامي شده، قبل از آغاز محدودیت‌های ترافیکی، خودداری و به منظور بر گزاری هرچه بهتر این مراسم با کتارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اراک همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار