مرد جوانی که ناپدری خود را به علت اختلافات خانوادگی، در شهرستان فراهان با ضربات چاقو به شدت مجروح و به قتل رسانیده بود، در عملیات پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ 09 February 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"سعید حسنی" فرمانده انتظامی شهرستان فراهان افزود: طی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های ۱۱۰، مبنی بر فوت مشکوک مردی ۶۲ ساله در بیمارستان شهید خسروانی فراهان، بلافاصله بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی پلیس آگاهی این شهرستان آغاز شد.
وی ادامه داد: پس از آنکه در بررسی اولیه پلیس آگاهی فراهان در بیمارستان، آثار کبودی و جراحات در بدن مقتول مشاهد شد، تحقیات تکمیلی از خانواده مقتول در این زمینه آغاز شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: پس از انجام تحقیقات میدانی از همسر و فرزند خوانده مقتول و اظهارات ضد و نقیض آنها، از سوی کارگاهان پلیس فراهان، پسر خوانده مقتول پس از هماهنگی با دستگاه قضائی دستگیر شد.
سرهنگ حسنی اظهار داشت: پسر خوانده مقتول که در مراحل ابتدایی بازجویی های پلیسی، منکر هرگونه قتلی بود، با مشاهده مستندات و شواهد قانونی پلیس فراهان، در نهایت به قتل پدر خوانده اش اعتراف و بیان کرد که در روز حادثه به دلیل اختلافات خانوادگی و مالی مادرم با ناپدری ام، با او درگیر شده و بر اثر ضربات چاقو او را مجروح کردم که پس از گذشت چند روز وی بر اثر شدت جراحات وارده جان سپرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان فراهان در پایان با تأکید بر استفاده شهروندان از مشاوره های تخصصی کارشناسان به منظور حل مشکلات خانوادگی به منظور پیشگیری از وقوع چنین جرایمی در جامعه افزود: متهم دستگیر شده در این قتل خانوادگی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار